מ משנה אחרונה חבר חדש הצטרף 17/12/24 הודעות 174 10/8/25 #1 כידוע שמותר להזיז מוקצה בשינוי האם אבן ברגלו זה דרכו ואסור או שינוי ומותר???
מ מאמין בניסים חבר קבוע הצטרף 7/1/25 הודעות 506 10/8/25 #2 שמעתי ממורה הוראה חשוב שליט"א דחשיב טלטול כדרכו ואסור.
א אלישמע חבר קבוע הצטרף 10/4/25 הודעות 843 10/8/25 #3 מאמין בניסים אמר: שמעתי ממורה הוראה חשוב שליט"א דחשיב טלטול כדרכו ואסור. לחץ כדי להרחיב... אז אם ככה בידו יהיה מותר !?
מאמין בניסים אמר: שמעתי ממורה הוראה חשוב שליט"א דחשיב טלטול כדרכו ואסור. לחץ כדי להרחיב... אז אם ככה בידו יהיה מותר !?
ו ולמדתם אותם חבר חדש הצטרף 18/12/24 הודעות 109 10/8/25 #4 עיין להרה"ג אופיר מלכא בספרו הליכות שבת סימן שח, שכתב שזה וזה אסור, עי"ש טעמו. [לא לפני כרגע, אולי בהמשך].
עיין להרה"ג אופיר מלכא בספרו הליכות שבת סימן שח, שכתב שזה וזה אסור, עי"ש טעמו. [לא לפני כרגע, אולי בהמשך].
מ מאמין בניסים חבר קבוע הצטרף 7/1/25 הודעות 506 10/8/25 #5 אלישמע אמר: אז אם ככה בידו יהיה מותר !? לחץ כדי להרחיב... כל חפץ בעולם דרך טלטולו הוא בידים. יש חפצים מסוימים שדרך טלטולם הוא אף ברגלים או בשאר אברים.
אלישמע אמר: אז אם ככה בידו יהיה מותר !? לחץ כדי להרחיב... כל חפץ בעולם דרך טלטולו הוא בידים. יש חפצים מסוימים שדרך טלטולם הוא אף ברגלים או בשאר אברים.
א אור יעקב חבר מוביל הצטרף 4/5/25 הודעות 1,753 12/8/25 #6 ולמדתם אותם אמר: עיין להרה"ג אופיר מלכא בספרו הליכות שבת סימן שח, שכתב שזה וזה אסור, עי"ש טעמו. [לא לפני כרגע, אולי בהמשך]. לחץ כדי להרחיב... אינו לפני כרגע גם. אבל בטח לומד זאת מדברי המ"ב בשער הציון כמו שראיתי כמה שלומדים כן מדבריו, שמשמע שמחמיר באבן בטלטול בגופו. ונראה לי בילקוט יוסף הביא מח' הפוסקים בזה ואיני זוכר מה הכריע.
ולמדתם אותם אמר: עיין להרה"ג אופיר מלכא בספרו הליכות שבת סימן שח, שכתב שזה וזה אסור, עי"ש טעמו. [לא לפני כרגע, אולי בהמשך]. לחץ כדי להרחיב... אינו לפני כרגע גם. אבל בטח לומד זאת מדברי המ"ב בשער הציון כמו שראיתי כמה שלומדים כן מדבריו, שמשמע שמחמיר באבן בטלטול בגופו. ונראה לי בילקוט יוסף הביא מח' הפוסקים בזה ואיני זוכר מה הכריע.