מסרתי שיעור הלכה, והבאתי שם שלכאורה לפי הדעות שאסור לאכול בשר אדם (עי' מנחת חינוך מצוה ג' סק"ב, ומשנה למלך פ"ח ה"א שהביאו בשם הרמב"ם), ה"ה שאסור לאכול שער אדם.
ומצאתי סמך לדבר, דבשו"ע או"ח סימן לב סע' מד כתב שיש לכרוך את הקלף של התפילין בשער, והלכה למשה מסיני בעי שיהיה מבהמה או חיה טהורים, ובביאור הסופר (שטרן) על קסת הסופר סימן כב הביא בשם ספר אמרי שפר דאם אין לו שער עגל או בהמה יכול ליקח משער זקנו , כי לא נתמעט אלא מבהמה טמאה ולא מאדם, ומה שלא לוקחים שער אדם לכתחילה הוא משום שדקים הם עי"ש. ושם הביא לחלוק עליו משום שלשיטות שבשר אדם אסור באכילה א"כ אינו מן המותר בפיך והוא הדין שער, ובאבני נזר סימן שלב ג"כ כתב ששער בהמה טמאה אסור לדעות דבשר אדם אסור.
אם יש למשהו מקורות נוספים לאיסור, או ראיות להיפך שאין בכך איסור אשמח לדעת
ומצאתי סמך לדבר, דבשו"ע או"ח סימן לב סע' מד כתב שיש לכרוך את הקלף של התפילין בשער, והלכה למשה מסיני בעי שיהיה מבהמה או חיה טהורים, ובביאור הסופר (שטרן) על קסת הסופר סימן כב הביא בשם ספר אמרי שפר דאם אין לו שער עגל או בהמה יכול ליקח משער זקנו , כי לא נתמעט אלא מבהמה טמאה ולא מאדם, ומה שלא לוקחים שער אדם לכתחילה הוא משום שדקים הם עי"ש. ושם הביא לחלוק עליו משום שלשיטות שבשר אדם אסור באכילה א"כ אינו מן המותר בפיך והוא הדין שער, ובאבני נזר סימן שלב ג"כ כתב ששער בהמה טמאה אסור לדעות דבשר אדם אסור.
אם יש למשהו מקורות נוספים לאיסור, או ראיות להיפך שאין בכך איסור אשמח לדעת