מכשירי 'מציאות מדומה' - האם ראוי לערוך איתם פעילויות או לא?

  • יוזם האשכול יוזם האשכול אברך
  • תאריך התחלה תאריך התחלה
גם אני לא אוהב את הטיטל....
איש חינוך זה כנראה מישהו שעבדו קשה לחנך אותו....
אומר מנקודת מבטי כמטפל רגשי ומטפל בקשיי תקשורת
אני מלווה בחורים רבים ....
וכך אני חושב
 
כשנכנסו הווקמן, דיסקמן והנגנים לשוק,
סברנו באותה מידה, שהקיץ הקץ על כל מה שהשקענו בחינוך,
נער הייתי, וכיום אני יודע להסתכל על כל הדברים האלו במבט מעט יותר מפוכח.
הווקמן והדיסקמן אכן הזיקו מאוד.
המבט המפוכח דורש להכיר בנזקים ובתועלות, לא למחוק קטגורית את כל הסכנות מתוך השערה שהם לא יביאו את הקץ על כל מה שהשקענו בחינוך.
 
התקבלו תגובות רבות על דברים שכתבתי לעיל.
ובעדינות אני יאמר, אם אני פתחתי את האשכול, כנראה שגם לדידי לא ברירה לי, והביקורת שלי הייתה על ניסוחים שיש להיזהר בם, בפרט שיש מכתב של גדו"י.
ועל אף שפעמים רבות שונו מכתבים, עדיין הרגישות צריכה להישמר.
ובאמת לגופו של עניין זהו חלק מהתרחקות מהטכנולוגיה, כי זה לא כמו דיסקמן וכדו', זה פותח את המושג סרטים ומדיה לתוך הציבור שלנו, אפי' לציבור השמור, במעטה של לראות את ביהמ"ק וכדו'.
 
לשם דוגמא רדיו שמשדר רק מוזיקה, הוא הכניס לתוך כל הציבור, גם ממי שהתנזר מזה, את המושג רדיו בבית / באוטו.
ובדרך אגב, בימים שיש משהו מעניין מתחבר השידור, ואוטומט אתה בפנים....
 
שמעתי באוזני מהרב נויגרשל, כשהציעו לו למסור שיעור ברדיו, היה ברור לו שלא, וביקשו ממנו להתייעץ עם הגרי"ש, וכך עשה. כשעלה לגרי"ש ופרס בפניו מדוע לא למסור שם שיעור, אמר לו מרן אה"נ, אז תמסור ואנחנו נצא נגד הרדיו, וכך הוה.
ופעמים שגדולי ישראל מעמידים גדר ברור, אך בתוכו מנחים למצוא פתרונות מסויימים.
 
ראשי תחתית