תודה רבה, ישר כך!
זכורני שהעליתי כבר ביום שני, אולי ארעה תקלה, והבאת עלי ברכה ואתיא מכללה.
אשריך שנתת לבך ועינך להיות שמח במערכותיהם של ישראל.
והנה הורה הגבר תיבת הורה וצריכה להיות תורה כתיב בה.
כבוד דניאל איש חמודות הניצול מגוב האריות כשיראה מילי דצחותא מנאי אנא עניא יצטרך לצאת מלהבות בשן ואף מתוך הקופסא אף שלא בתקופת ימי ניסן ויהיה כאילני מלבלבי לכבוד חודש שבט הבעל"ט.
ובכן כת"ר התרכז בתיבת אשכולות, אך אות הקישור קשורה לתיבה שלפניה, אמרתי אעלה בתמר, אך נמתק המר ונעלם התמר ומ'אעלה' פניתי אל האשכולות, ותל"מ.
ובלא"ה ב' הוא מנין קטן של כ', והיינו בת כ'ף בלא מעשה קו'ף.
ובהאי מילתא מדאתינן להכי אזכיר מה שנחלקו אם ששה בכרס אחת או שישים בכרס אחד, ודורשי רשומות אמרו שענין זה רמוז בפסוק בתהילים "בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ" היינו ריבוי הילודים בתוך מעי האשה, וביארו דמ"ד ששה בכרס דריש לראשי תיבות ב-ב-ב בא לכל ששה, ואילו מ"ד שישים המה מלכות שפיל לסיפיה כ-כ-כ ואתא לכלל שישים, והוא נפלא, וחתימנא בברכה.
אין מוקדם ומאוחר, הנני מביא מחר, ומאז תמול שלשום, היינו יום ראשון, ויסר ביום ההוא את העקודים, וירבו עליהם הנקודים, והמה בכתובים בלתי נקודות, כעתירת דניאל איש חמודות, ואתה שלום מאלוקי המערכה, ואני לעצמי אהיה ברכה.