וכתב שזה הביאור בב"י, וסמך על מה שכתב שם.לאחר מכן הביא את דברי הב"י בסי' תקפ"ט בשם ר' יונה,
וכתב שזה הביאור בב"י, וסמך על מה שכתב שם.לאחר מכן הביא את דברי הב"י בסי' תקפ"ט בשם ר' יונה,
וזה דלא כהאליה רבה.וכדי שלא יקשה על דבריו נראה פשוט שהב"י בסי' רי"ג ורי"ט - 'טעמא דנפשיה קאמר', ולא ס"ל כדברי ר' יונה.
אבל בסוף הקשה 'סתירה' בב"י, ולא יישב ולכן מה שכתבתוכתב שזה הביאור בב"י, וסמך על מה שכתב שם.
משום שצריכים ליישב את הב"י, ואני כתבתי ליישב אותו.וזה דלא כהאליה רבה.
כיון שבב"י בסי' רי"ג מדובר על 'אמירה ודיבור' ולא על 'מעשה', ואעפ"כ תלה את הדברים במחלוקת מצוות צריכות כונה או לא, וזה דלא כדברי תר"י שהביא בסי' תקפ"ט.בעיקר דברי האליה רבה, לא הבנתי למה נשארה קושייתו, אחרי שכתב שסמך עמש"כ בב"י בהל' שופר.