עניית אמן על שיעור מוקלט

אם הם אמרו זאת בהקשר שצריך לקבל דעתו בענין של הרמקול, אז כן...
לא שאתה "חייב" לקבל דעתו.
אבל סברתו כסברת האחרונים הנ"ל ויש להתייחס לכך בהתאם.
מתנהל פה דיון, אני אומר את דעתי. - "לא מבין אותם בכלל".
אתה רוצה שאני אגיד משהו אחר ? - תגיד אתה. אני אומר מה שאני חושב.
"אין בה שום הגיון, סברא שגויה ואין להתחשב בה" זה לא לשון מתאימה.

אתה יכול להגיד שקשה לך ולא הבנת אותה.
לא שמעתי את הסברא איך יוצאים יד"ח מרמקול כשיש עשרה ששומעים גם בלי רמקול.
מישהו אמר כזה דבר??

בטח שבשביל לצאת ידי חובה כולם צריכים להיות קרובים שהיו שומעים לולי הרמקול וכמו בקריאת המגילה.

והסברא הסברתי לך לעיל שזה רק "מחזק" את הקול ולא "מעלים" אותו.
אתה רוצה להתווכח שצריך "לשמוע" את הקול בפועל...
זוהי דעתך...

ואז אנחנו כבר נכנסים לוויכוח הלכתי אם צריך לשמוע את הקול "בפועל" או לא. ודעת הגדולים הנ"ל שלא צריך.
 
לא שאתה "חייב" לקבל דעתו.
אבל סברתו כסברת האחרונים הנ"ל ויש להתייחס לכך בהתאם.

אבל גם עליהם הייתי חולק.


"אין בה שום הגיון, סברא שגויה ואין להתחשב בה" זה לא לשון מתאימה.

אתה יכול להגיד שקשה לך ולא הבנת אותה.

אמרתי: מאי אעביד להון.
אמרת: אל תתייחס לסברא זו כאילו היא "דחויה" כי גדולי ישראל סברתם גדולה משלנו ומודעים לכל הנ"ל.
אז הסברתי ועדיין אני מסביר, שבעיני היא דחוייה לגמרי כי אני לא שומע שום צד ולכן לא אוכל לצרף אותה אפילו לסניף.


מישהו אמר כזה דבר??

אמרתי: אתה מדבר כאן על לצאת, זה ברור לי שלא יוצאים, כי לא שומעים (גם במקום שלולי הרמקול כן היו שומעים).
אמרת: מה שלך ברור למרן הגרע"י זצוק"ל והרב פיישנשטיין זצוק"ל ועוד לא ברור.
 
ראשי תחתית