לא שאתה "חייב" לקבל דעתו.אם הם אמרו זאת בהקשר שצריך לקבל דעתו בענין של הרמקול, אז כן...
אבל סברתו כסברת האחרונים הנ"ל ויש להתייחס לכך בהתאם.
"אין בה שום הגיון, סברא שגויה ואין להתחשב בה" זה לא לשון מתאימה.מתנהל פה דיון, אני אומר את דעתי. - "לא מבין אותם בכלל".
אתה רוצה שאני אגיד משהו אחר ? - תגיד אתה. אני אומר מה שאני חושב.
אתה יכול להגיד שקשה לך ולא הבנת אותה.
מישהו אמר כזה דבר??לא שמעתי את הסברא איך יוצאים יד"ח מרמקול כשיש עשרה ששומעים גם בלי רמקול.
בטח שבשביל לצאת ידי חובה כולם צריכים להיות קרובים שהיו שומעים לולי הרמקול וכמו בקריאת המגילה.
והסברא הסברתי לך לעיל שזה רק "מחזק" את הקול ולא "מעלים" אותו.
אתה רוצה להתווכח שצריך "לשמוע" את הקול בפועל...
זוהי דעתך...
ואז אנחנו כבר נכנסים לוויכוח הלכתי אם צריך לשמוע את הקול "בפועל" או לא. ודעת הגדולים הנ"ל שלא צריך.