קונטרס 'אריות קשורים בחוט' - דיונים

מעניין אותי מאוד:

למעשה, האם הקונטרס הזה שינה לכם את החיים?! או לפחות משהו מהם?

או שמא הוא רק חידד את כל מה שאתם יודעים, והציב על השלחן את מה שלפעמים בורחים ממנו...
 
מעניין אותי מאוד:

למעשה, האם הקונטרס הזה שינה לכם את החיים?! או לפחות משהו מהם?

או שמא הוא רק חידד את כל מה שאתם יודעים, והציב על השלחן את מה שלפעמים בורחים ממנו...
הביא לידי ביטוי וסידר בבהירות את מה שהיה בתת מודע
נתן שם וכינוי להרגשים
 
אחד הביטויים היפים שמוזכרים שם הם על אותו אחר שמחזיק בידו כדוד טניס דמיוני

מהו הצד הראשון ומהו הצד השני?

שהוא בסך הכל (בלי כל רצון להמעיט מערך החוברת) חידד והעיז להניח את התחושות שכל אחד מרגיש על השלחן.

אני בסך הכל מנסה להבין, האם מימד ההצלחה (המסחררת יש לומר, מהדורא שלישית!) של החוברת הוא שהיא כתובה יפה, ממוקד וכו',

או שזה הרבה יותר מזה, ובאמת הוא הצליח להביא לאיזה שינוי בחברה שלנו...
 
אני בסך הכל מנסה להבין, האם מימד ההצלחה (המסחררת יש לומר, מהדורא שלישית!) של החוברת הוא שהיא כתובה יפה, ממוקד וכו',

או שזה הרבה יותר מזה, ובאמת הוא הצליח להביא לאיזה שינוי בחברה שלנו...
ברור שזה עשה שינוי הרי אני בגלל זה שלחתי את בני לת״ת מוסדי עולם של הרב דוד אברהם (באמת! קודם קריאת החוברת רשמתי את בני לחיידר אשכנזי...) וכמוני אני מאמין שעוד רבים. לומר שהוא גרם להכל או אפילו לרוב השינוי זה הגזמה ובוודאי שלא אבל זה שיכנע רבים.
 
שהוא בסך הכל (בלי כל רצון להמעיט מערך החוברת) חידד והעיז להניח את התחושות שכל אחד מרגיש על השלחן.

אני בסך הכל מנסה להבין, האם מימד ההצלחה (המסחררת יש לומר, מהדורא שלישית!) של החוברת הוא שהיא כתובה יפה, ממוקד וכו',

או שזה הרבה יותר מזה, ובאמת הוא הצליח להביא לאיזה שינוי בחברה שלנו...
לי שהיתה לי מודעות עצמית על תהליכים חברתיים וציבוריים זה היה חידוד והבהרה.
ואולם ודאי שיש המוני בחורים ואברכים שניזונים ממה שמגישים להם בסביבתם הקרובה. ולא עסוקים כלל במה שמחוץ לאסקולה המצומצמת שלהם.
לחלקם ודאי שהחוברת חוללה שינוי בראיית המציאות.
 
מה בעצם הביא אותו להדפיס שוב את החוברת?
לכאורה לפחות במישור המפלגתי המרביצי כבר הצטרפו לש"ס [יהיו שיאמרו אפילו שהשתלטו עליה מבפנים]
אולי בשביל שצעירי הצאן וגם חלק מהמבוגרים ידעו שלראשי הישיבות היה דעה טהורה ונקיה לש"ש (ופשוט שגם ל"צד השני") ולא סתם היו "משוכנזים ששנאו את מרן"
היום כשתנועת ש"ס מתנהלת באופן תורני וישיבתי, הצעירים אינם מבינים מדוע היה צורך להיבדל מהקו שנקטה אז התנועה.
ומאידך לולי שמרן זיע"א הצעיד את התנועה וסיקל האבנים והקוצים זרע וחרש, כנראה שלא היה היום מה לקצור - תוצאותיה המבורכות של התנועה בעשיה של תורה ורווחה למען כלל הציבור ובני התורה בפרט.
וזה שאמרו חז"ל עתיד הקב"ה לעשות מחול לצדיקים בגן עדן וכל אחד ואחד מראה באצבעו זה ה' קוינו לו.
והיינו שיושבים במחול (צורת עיגול) כל אחד ממקומו וכולם מצביעים לאותו מקום באמצע ואומרים זה ה' קוינו לו.
 
ראשי תחתית