[מפוצל מאשכול אחר]
עומד אדם מול הראשון לציון ומסריט עם אייפון?
ולא מקבל שום מחאה?
מה עם כבוד התורה?מרן הראשון לציון
עומד אדם מול הראשון לציון ומסריט עם אייפון?
ולא מקבל שום מחאה?
מה עם כבוד התורה?מרן הראשון לציון
מה עם כבוד התורה?
עומד אדם מול הראשון לציון ומסריט עם אייפון?
ולא מקבל שום מחאה?
ראוי לציין שהרב זמיר כהן משך ידו, מהענין של ההכשר, והוציא מכתב נגד זה. (אינו תח"י כעת).כבוד התורה? מחאה?
מה הבעיה בכך שאדם מסריט עם סמארטפון מסונן שהתירו גדולי ישראל?
איזה הבדל יש בין אינטרנט מסונן שאתה גולש בו לבין מכשיר מסונן עם דפדפן בסינון נטפרי ואפליקציות מיוחדות שנבחרו בקפידה?
מי שיש לו כאב בטן כשהוא רואה אדם עם סמארטפון, זה לא נובע מיראת שמים, רק מקנאה עלובה שלשני יש ולו אין.
מי ששמח וטוב לו עם המכשיר העתיק שלו, לא מרגיש חובה אדירה למחות על כבוד התורה או כל בדיחה אחרת.
האם כבודו קרא את המכתביםכבוד התורה? מחאה?
מה הבעיה בכך שאדם מסריט עם סמארטפון מסונן שהתירו גדולי ישראל?
איזה הבדל יש בין אינטרנט מסונן שאתה גולש בו לבין מכשיר מסונן עם דפדפן בסינון נטפרי ואפליקציות מיוחדות שנבחרו בקפידה?
מי שיש לו כאב בטן כשהוא רואה אדם עם סמארטפון, זה לא נובע מיראת שמים, רק מקנאה עלובה שלשני יש ולו אין.
מי ששמח וטוב לו עם המכשיר העתיק שלו, לא מרגיש חובה אדירה למחות על כבוד התורה או כל בדיחה אחרת.
ראוי לציין שהרב זמיר כהן משך ידו, מהענין של ההכשר, והוציא מכתב נגד זה. (אינו תח"י כעת).
כבוד התורה? מחאה?
מה הבעיה בכך שאדם מסריט עם סמארטפון מסונן שהתירו גדולי ישראל?
איזה הבדל יש בין אינטרנט מסונן שאתה גולש בו לבין מכשיר מסונן עם דפדפן בסינון נטפרי ואפליקציות מיוחדות שנבחרו בקפידה?
מי שיש לו כאב בטן כשהוא רואה אדם עם סמארטפון, זה לא נובע מיראת שמים, רק מקנאה עלובה שלשני יש ולו אין.
מי ששמח וטוב לו עם המכשיר העתיק שלו, לא מרגיש חובה אדירה למחות על כבוד התורה או כל בדיחה אחרת.
האם כבודו קרא את המכתבים
"למי שנצרך לצורך פרנסתו"
"לא להוציאם ברבים"
להמציא חילוקים ולומר 'לא התכוונו' וכדו', זה על אחריותך בלבדרק בודדים כתבו "לא להוציאם ברבים" ולמעשה גם ההסתייגות "לצורך פרנסה" אינה אמיתית כי ברור ופשוט שגם לצורך פרנסה אין היתר לעשות דברים אסורים. אלא מאי, כל זה נועד למנוע סחף בציבור, שלא כל אברך יקנה סמארטפון.
ובפועל כל אברך שרוצה סמארטפון יכול למצוא סיבה ולקבל אישור ממו"צ. ואין שום מניעה הלכתית בדבר. יש סכנה של התמכרות, גם בפורומים יש סכנה כזו.
ובי"ד רבני חב"ד?! נו באמת?, רק לפני כשנה הם בכלל נזכרו לאסור את האייפונים... מהם ראיה?!
להמציא חילוקים ולומר 'לא התכוונו' וכדו', זה על אחריותך בלבד
ואם אתה משווה בין התמכרות לאייפון, לבין התמכרות לפורמים
כנראה שמעולם לא התעסקת עם מקרים של 'רבים חללים הפילה' כתוצאה מאייפון מוגן (לצורך פרנסה, ורק בכיס ומתחת השמיכה)
כבוד התורה? מחאה?
מה הבעיה בכך שאדם מסריט עם סמארטפון מסונן שהתירו גדולי ישראל?
איזה הבדל יש בין אינטרנט מסונן שאתה גולש בו לבין מכשיר מסונן עם דפדפן בסינון נטפרי ואפליקציות מיוחדות שנבחרו בקפידה?
מי שיש לו כאב בטן כשהוא רואה אדם עם סמארטפון, זה לא נובע מיראת שמים, רק מקנאה עלובה שלשני יש ולו אין.
מי ששמח וטוב לו עם המכשיר העתיק שלו, לא מרגיש חובה אדירה למחות על כבוד התורה או כל בדיחה אחרת.
אבקש שתקרא את דברי בשימת עין ולבלא הבנתי מדבריך מה לא בסדר בדברי הרב משיב כהלכה. אתה רוצה לגדור גדרים? אשריך! מדוע מה שהוא אומר זה לא בסדר?
קראתי, ולא הבנתי.אבקש שתקרא את דברי בשימת עין ולב
לאיפה הגענו? ל"בית ההוראה" יש קבוצת וואטצאפ?
הרב "משיב כהלכה" לא שת ליבו שאלו אמנם יצאו מן הכלל "אך לא ללמד על הכלל כולו יצא" ועם הקודש בכל מקום מתאמץ ומתחזק לגדור גדרים ולעשות משמרת למשמרת ולצמצם השימוש בטכנולוגיה למיעוט ההכרחי ולא להזדקק לכתחילה למסונן אשר ברגע של העדר חסימה ראויה כבר הוא עומד בפתחה של ... אשר חז"ל אסרו להתקרב לפתחה וד"ל