באור לציון כתוב שלספרדים בפרט ראוי לנהוג כהמג"א. וכן הביא מדברי מרן החיד"א.
ויש מי שכתב להקשות על הגר"א מלכא שליט"א שהורה כהמג"א, מכך שהגרב"צ התפלל בתקופה מסויימת במניין בזמן הגר"א.
אכן לק"מ וכנראה הזדרז להשיג בלא לעיין כדרכו, ומניין לו שלא היה קורא הגרב"צ בביתו בזמן מג"א,
ואף את"ל שלא היה קורא, כבר מבואר באור לציון במשנה אחרונה שלו שדעתו כמג"א.
ואם רוצה לתקוף בעניין זה, חבל לא תקף דברי מרנן הגראמ"מ שך וחכם שלום ע"ה ועוד, שקדמו להרב מלכא שליט"א, שצעקו רבות על עניין זה.
ועיין בזה גם בהליכות שלמה מהגרשז"א זצ"ל שתמיד החמיר כמג"א, והיה מעורר ב"ב למג"א וכו'.
ויש מי שכתב להקשות על הגר"א מלכא שליט"א שהורה כהמג"א, מכך שהגרב"צ התפלל בתקופה מסויימת במניין בזמן הגר"א.
אכן לק"מ וכנראה הזדרז להשיג בלא לעיין כדרכו, ומניין לו שלא היה קורא הגרב"צ בביתו בזמן מג"א,
ואף את"ל שלא היה קורא, כבר מבואר באור לציון במשנה אחרונה שלו שדעתו כמג"א.
ואם רוצה לתקוף בעניין זה, חבל לא תקף דברי מרנן הגראמ"מ שך וחכם שלום ע"ה ועוד, שקדמו להרב מלכא שליט"א, שצעקו רבות על עניין זה.
ועיין בזה גם בהליכות שלמה מהגרשז"א זצ"ל שתמיד החמיר כמג"א, והיה מעורר ב"ב למג"א וכו'.