לי יותר נראה שמתחילה הייתה דעתו שהשוק הוא החלק התחתון, ורק בתחילה כתב להקל בשוק בבגד צמוד. ובסוף חזר בו שצריך בגד רחב. (ובכל מקרה זה לא נפק"מ לויכוח שלנו מה הגדר של "גרביון שאינו שקוף", מבחינתי הגרביונים של ה40 דנייר היום בזמנם זה היה 15 דנייר וודאי שהוי גרביון שקוף)בספריו הביא את דעת הפמ"ג, והחזו"א שלא הכריע, ולשיטת המקילים אין צורך בכיסוי ואפשר גם גרביים שקופות, והביא את החולקים על הפמ"ג, ולסיום הסיק דיש לחוש לדעת האוסרים ולהצריך גרביים עכ"פ, ולאסור גרביים שקופות שהם כמאן דליתא. ובלשונו - "יש להחמיר".
אבל במכתביו הפרטיים הכריע לגמרי כדעת האוסרים וממילא הצריך כיסוי אמיתי של חצאית ולא סתם גרביונים שהם חומרא בעלמא ולא נחשבים ככיסוי.