יש הרבה מה לדון אם לדמות, ולכן רק כתב זאת בתור "ועוד עיין"אה"נ הערת מר נכונה, כי באמת הני פוסקים לא כתבו כן לגבי סה"ע
אכן, כוונת הרב יצחק לכאורה לדבריהם בענין קטן במ"א, ואה"נ לא לגבי סה"ע, ופשוט
אני אישית מסכים להערה, וסבור כי אכן רב עד מאוד המרחק בין הענינים, ופשוט, אך עכ"פ לכאורה זו כוונת הרב שליט"א
(אם כי אכן יש בכאן הערה גדולה, כי כמדומני שהחזון איש הורה שקטן שהגדיל יכול לברך, ואיני זכור כעת, ויתכן שאני טועה)