בעקבות הדיון שהיה פה,
מישהו יודע אם יש עוד הלכה כזאת (חוץ ממה שטוען הרב דוד יוסף שליט"א) שמרן הגרע"י זצוק"ל חזר מדבריו הראשונים ואז חזר בו מהחזרה?
זה קצת קשה לומר זאת...
ובפרט שדברי מרן זצוק"ל בחזו"ע ברכות מסתברים נגד דבריו בימים נוראים משום שזה,
1. משנה אחרונה.
2. משנה במקומה.
3. נתן טעם לדבריו לברך ולא חשש לסב"ל. (ולא שייך סב"ל במח' אחרונים כמו שמרן זצוק"ל הכריע בהרבה מקומות לברך)
4. לא אמר ולא כתב בשום מקום שחוזר מדבריו.
מישהו יודע אם יש עוד הלכה כזאת (חוץ ממה שטוען הרב דוד יוסף שליט"א) שמרן הגרע"י זצוק"ל חזר מדבריו הראשונים ואז חזר בו מהחזרה?
זה קצת קשה לומר זאת...
ובפרט שדברי מרן זצוק"ל בחזו"ע ברכות מסתברים נגד דבריו בימים נוראים משום שזה,
1. משנה אחרונה.
2. משנה במקומה.
3. נתן טעם לדבריו לברך ולא חשש לסב"ל. (ולא שייך סב"ל במח' אחרונים כמו שמרן זצוק"ל הכריע בהרבה מקומות לברך)
4. לא אמר ולא כתב בשום מקום שחוזר מדבריו.