לאסוקי שמעתתא
חבר חדש
- הצטרף
- 2/11/25
- הודעות
- 4
אם זה משיא העצרת - ממש פדיחה לדעתי.יש ששים ריבוא? מישהו רוצה לספור?
האם אז ניתן אף בחו"ל לדעת הרמב"םבית הבחירה (מאירי) מסכת ברכות דף נח עמוד א
הרואה אכלוסי ישראל מברך ברוך חכם הרזים ופירשו למטה שאין אכלוסא פחותה מס' רבוא ואם היתה אכלוסא נכבדת חשובה בעיני הכל כששים רבוא או אפי' ב' תלמידי חכמים שלמים יש מי שאומר שמברך עליה חכם הרזים
אני מבין שספרת, לכמה בדיוק הגעת?אם זה משיא העצרת - ממש פדיחה לדעתי.
בקליפ הזה ממש רואים את הכמויות, ואני בספק אם יש 200,000 פה.
ודאי שהרבה פחות מהעצרת הקודמת.
דעת רוב הפוסקים בראשות מרנא שר התורה זיע"א שאי"צ לראות כולם,היו שברכו..
אך ודאי לא היה מקום שהיה צריך לברך בו.
שהרי גם אם היו 600.000 לא ניתן היה לראות אותם ממקום אחד.. (אולי ממסוק)
לא היה יותר מחצי מיליוןמאוד מענין אותי איך למרן היה הלויה של 850000 (לממעטים), אם כל הציבור החרדי מכל הארץ בהערכות של כמה ימים לא הגיע לממדים האלו??
ספרת?לא היה יותר מחצי מיליון
אצל מרן הגרע"י לא היו רק חרדים אלא מכל קצוות הקשת הישראלית ומחוצה לה. בעצרת פה הגיעו רק חרדים + כמה חרדלי"ם.הקליפ אינו משקף,
תלוי באיזה שעה זה היה,
היו גם אנשים עד בר אילן ....
אין פה את הצומת של יקירי...
מאוד מענין אותי איך למרן היה הלויה של 850000 (לממעטים), אם כל הציבור החרדי מכל הארץ בהערכות של כמה ימים לא הגיע לממדים האלו??
ברור... אבל מי שניסה להגיע מחוץ לעיר להלויה לאחר השעה 3 בצהרים כבר לא יכל להגיע... (מעשים שהיו ב"ב כבר היתה חסומה מרוב אוטובוסים) ובתמונות הרוב שחור... (כובע וחליפה), א"כ מנין כזה הרבה אברכים ובני ישיבות???אצל מרן הגרע"י לא היו רק חרדים אלא מכל קצוות הקשת הישראלית ומחוצה לה. בעצרת פה הגיעו רק חרדים + כמה חרדלי"ם.
יחי ההבדל
בודאי שלאתכלס' לאחר מעשה האם בירכתם?
כמה בסוף היה?
(אני לא בירכתי כי חששתי, האם עשיתי נכון?)
מה לאבודאי שלא
לא ברכתימה לא
האם לא ברכתם או שלא עשיתי טוב?