איך להיות רואה ואינו נראה?

  • יוזם האשכול יוזם האשכול אברימי
  • תאריך התחלה תאריך התחלה
בצעירותי חבר הקריא לי כנזכר בסרטון מאיזה ספר ויש שם תנאי שכמעט בלתי אפשרי בכל אחת מהפעמים צריך לקבור הדבר באדמה בפרשת דרכים שמעולם לא דרך שם אדם או משהו בסגנון וכי איך אפשר לדעת? גם בדרך כלל מקום של פרשת דרכים הוא נוח להילוך ומן הסתם הלכו שם ולפי העניין צריך לעשות כן מאות פעמים עד שיתמזל המזל ויכוון לכזה דבר.
אגב אותו חבר עשה כל מיני דברים ובחלק עזרתי לו הכל כנכתב בספר הנ"ל ושום אחד מהדברים לא עבד כלל.
 
כל מי שחושב שהוא בר הכי לנסות את אחד האופציות כאן

כנראה לא ראה את הסרטון של ר' דב קוק בתחילת האשכול...

ספוילר: אנחנו לא מחוברים לחשמל...
ייש"כ, ראיתי. כמובן לא הייתה כוונתי שניסיתי כי אני בר הכי אלא סיפרתי מעשה תמימות של ילדים. (ומה שציינתי שלא עבד, עובדא הוה ולא שלא יעבוד לכל אחד).
 
בעבר ראיתי את הספר הנ"ל בגניזה באיזה'ו מקומן ושמו לחש וקמיע, וכמה שניות לפני שהושטתי ידי לקחתו קדמני אחר ברחמים.
אמנם זמן זמנים טובא לאחמ"כ יצא לי "לדפדף" בכל הספר הנ"ל. אומרים שהוא כתב יד שעבר במשפחה או משהו כזה, המוציא לאור הוא ח"כ לשעבר ושמו יצחק יצחקי שטוען שכתב יד זה עבר מאביו ואביו קבלו מזקנה אחת טבריינית עתיקה והיא טענה שקיבלתו מדשק. זכורני שהספר עבר עיבוד [של ח"כ, והמבין יבין] ואינו כספר קבלה מעשית אותנטי [לדוגמא ראה ערך ספר הפעולות לרח"ו].
ואגב ישנם ספרי קבלה מעשית לרוב ופעולות אין מספר חלקם ממקור קדוש וחלקם לצערינו באו ממקומות טמאים מאד, ולכן גם מי שאין לו חשמל צריך זהירות רבה, ובלי ידיעה מה הוא עושה הוא יכול להיכנס לאיסורים ממינים שונים או לסכנות וכדו' רח"ל.
 
מן הסתם כולם ניסו לשים זבוב 40 יום במים ונהפך להם לצפרדע... (כדאי' בשבט מוסר פרק יא).
 
מן הסתם כולם ניסו לשים זבוב 40 יום במים ונהפך להם לצפרדע... (כדאי' שבט מוסר פרק יא).
זה פשוט ואינו פעולה כלל, אלא מעשי טבעי שככל הנראה הזבוב אינו נופח "נשמתו" במים אלא מתמלא במים עד שאינו יכול לזוז או משו בסגנון, וממילא כשאתה ממלא אותו בעפר הארץ חוזר ופורח. וכל כה"ג מדברים המובאים שם
 
ראשי תחתית