צודק,
ז"ל התוס' שציינת
תוספות מסכת בבא בתרא דף יד עמוד א ד"ה שלא יהא
וא"ת והלא לא היו מוציאין אותו מן הארון דהא אסור ליכנס בבית קדש הקדשים וביום הכפורים לא אשכחן בסדר יומא שהיה מוציאו וי"ל דלצורך כדי לתקן שרי ליכנס בבית קדש הקדשים כדאמרינן בעירובין (דף קה.) וה"נ יכולין ליכנס שם כדי לתקן ספר תורה כדי שלא יתעפש ויתקלקל וגם משחרב משכן שילה עד שבנה שלמה בית המקדש היו יכולין להוציאו מן הארון ולעיין בו.
משמעות הדברים שלא היו מוציאים אותו כלל כדי לקרוא בו ורק משחרב משכן שילה היו יכולים לעיין בו.
אלא שא"כ קצ"ב, באיזה הקשר הביא הרדב"ז את התוס' בתשובתו הנ"ל. ע"ש.