אכן כן. גדולי ישראל דאז, לא השיבו לו על הראיות וההוכחות שלו להתיר. אלא הסתכלו על זה שלהיתר היה מגמה למינוי שלו.כל הנושא עם היתר האח ואחות הוא בגלל שטענו שהתחייב לגולדה מאיר "לדאוג" להיתר אם ימונה.
נכוןולכן במכתבים של גדולי שציין כאחד העם לא התייחסו לגופו של הלכה אלא לגופו של עניין שיש כאן היתר ממזרים.
וטענו ג"כ על הר' גורןטענות כמו שלך, טענו גם על מרן הגרע"י זיע"א,
במקרה שם [בשו"ת הראשון לציון] בלי שום פסילת הקידושין ובלי כלום, "היתר ממזרים" פשוטו כמשמעו.
כבר הסבירו לך שצעקו על היתר ממזרים כי זה היה תלוי במינוי. תתיר תקבל, לא תתיר לא תקבל.
אבל אתה שוב ממחזר את טענותיך לשוא.
פה ספציפית כולם מותרים לה חוץ מהבועל!!!לפי הצירופים הנ"ל - אין שום "ממזרים" בעולם
סתם יש איסור ממזרים בתורה לחינם, כי אין אפשרות בעולם לאסור ממזר באף מקרה
פשוט- בכל מקרה נעשה הצירופים הנ"ל ונתיר את כל איסורי תורה
אך במקרה שם [בשו"ת הראשון לציון] בלי שום פסילת הקידושין ובלי כלום, "היתר ממזרים" פשוטו כמשמעו.
כגון פסק זה?אחד מגדו"י זצ"ל אמר שהמדד לידע האם פסקיו של הפוסק נכונים ומקובלים
הוא נושא זה של התרת עגונות וממזרים
נכוןאחד מגדו"י זצ"ל אמר שהמדד לידע האם פסקיו של הפוסק נכונים ומקובלים
הוא נושא זה של התרת עגונות וממזרים (וכמובן מלבד הירא"ש והת"ח שבו)
מישהו שמע שבאחד מהתיקים הבעל חזר?? -לא!
במקרה רגיל של אשת איש כולם אסורים לה!!!
אתה תמים או....שהתיר אח ואחות!!!
נו באמת..
נגד פסוק מפורש בתורה לא יבא פצוע דכא וכרות שפכה בקהל ה'.כן.
יש קושיות?
בבקשה תשטח אותם!
מחילה מכת"ר,נגד פסוק מפורש בתורה לא יבא פצוע דכא וכרות שפכה בקהל ה'.