לא הבנתי מה נודע ולמי נודע?בענין דעת החזו"א בזמן צאה"כ דר"ת, הדברים ידועים מה שנכתב ונוסף וכו' בספרי הרב יצחק יוסף.
למעשה מסיק:
הצג קובץ מצורף 6912
הגרח"ק אומר שלא החמיר כר"ת, והוא ממשיך להתלות באיגרת שכבר נודע ששם דברי החזו"א כלפי קוץ דיו"ד דר"ת,
וממילא דעת החזו"א בזה אינה ברורה, וצ"ע.
מה נודע
ששם דברי החזו"א כלפי קוץ דיו"ד דר"ת
לכו"ע.ולמי נודע
זה גם הר' יצחק מודה אחר שהראו לו האגרת במלואה שהחזו"א דיבר על קוץ של ר"ת, וכבר כתב איהו גופיה באיזהו מקומ'ן.לפי עדות זו של הקהילות יעקב, פשוט שהאגרת של החזו"א איירי לזמן ר"ת בצאת הכוכבים.
אה"נ.אולי נפתח עוד כמה אשכולות כאלה ונביא מדברותיהם של כל אחד מהחכמים המופיעים כאן, הוי אומר הרב זעפרני, הרב סאלים, הרב דוד, הרב טופיק, הרב רצאבי, הרב בצלאל, וכו' וכו' וכל אחד יאמר את אשר על ליבו.
מדברי האגרת עצמה אין שום ראיה לכאן ולכאן.זה גם הר' יצחק מודה אחר שהראו לו האגרת במלואה שהחזו"א דיבר על קוץ של ר"ת, וכבר כתב איהו גופיה באיזהו מקומ'ן.
לא ראיתי דבריו בעין יצחק שהביא את כל הלשון של האגרת.הר' יצחק כן לומד מהאיגרת...
בילקו"י שבת חלק א' עמ' תשנג משמע שם דעתו בחזו"א לצדד כנ"ל.לא, הוא לא הודה, אלא כתב שלא ברור דעת החזו"א בזה...
באוצר החכמה במקום הנ"ל מפורש שדעתו נוטה שהחזו"א החמיר ר"ת.בילקו"י שבת חלק א' עמ' תשנג משמע שם דעתו בחזו"א לצדד כנ"ל.