לא נכון!
האול"צ היה אומר שמי שלא לומד גמרא בעיון עם שיטות הראשונים בעיון [לא מה שנקרא היום 'עיון ישיבתי' אלא חשבון של כל ראשון בסוגיא, ומה יענה לטענות הראשון החולק וכו'], לא יכול להבין גם או"ח.
ולכן אמר שלא ללמוד הלכה בשנים שאחרי החתונה, אלא גמ' בעיון כנ"ל.
האול"צ היה אומר שמי שלא לומד גמרא בעיון עם שיטות הראשונים בעיון [לא מה שנקרא היום 'עיון ישיבתי' אלא חשבון של כל ראשון בסוגיא, ומה יענה לטענות הראשון החולק וכו'], לא יכול להבין גם או"ח.
ולכן אמר שלא ללמוד הלכה בשנים שאחרי החתונה, אלא גמ' בעיון כנ"ל.