ידוע שאסור לשהות בין שחיטת סימן לסימן, וכן בשחיטת אותו סימן אסור לשהות בין חציו הא' לחציו הב' של הסימן, ושהייה פוסלת.
יהודי שחט שני סימנים בבת אחת מהתחלה עד הסוף בלי להפסיק כלל, והרב אסר לו את הבהמה משום שהייה, היתכן ?
למען הסר ספק; אותו יהודי שחט 2 בהמות באותה צורה בדיוק, הא' כשרה והב' אסורה משום שהייה, כיצד ?
יהודי שחט שני סימנים בבת אחת מהתחלה עד הסוף בלי להפסיק כלל, והרב אסר לו את הבהמה משום שהייה, היתכן ?
למען הסר ספק; אותו יהודי שחט 2 בהמות באותה צורה בדיוק, הא' כשרה והב' אסורה משום שהייה, כיצד ?