לפי מה שהעליתי אין "חיוב" ללכת ללווית כאלה, ועל זה העולם סומך.לגבי השו"ע החמישי - כאן נמצאת הטעות:
הלכות כמו הלוית ת"ח או כיבוד אב ואם וכו' שמפורשות בחלק יו"ד אסור לקטלג אותם בשו"ע החמישי
זה גורם ליתן תורת כ"א בידו בלי חיוב להיצמד למ"ש השולחן ערוך הראשון
ולכן תמצא "קולות" בנושא הזה. (כמו שהרב אלישיב זצוק"ל אמר שמי שאינו מתלמידיו א"צ ללכת, והגרח"ק זצוק"ל אמר שמי שלא רואה לא צריך ללכת, ומרן הגרע"י זצוק"ל אמר שמי שאינו "מורה הלכה" א"צ ללכת, וכן יש הרבה נידונים, וכל דבר לגופו)