לחצו כאן – תרומה לשמואל

בענין גיורי צה"ל

כאן היה מדובר על גיור מפורסם שעורר רעש בזמנו כבר, כך שזה לא סתם מישהו שעבד על המערכת
ואיני יודע פרטים, יבואו היודעים ויוסיפו
כבר הביאו פרטים שזה בכלל לא קשור לרב עובדיה. ועכ"פ לא התייחסתי למקרה זה שלא שמעתי עליו בלתי היום.
 
ולגרסה זו אין שום הסבר הגיוני למה שהתחולל שם. לא להביא לרב עט, שזו חוצפה שאין כדוגמתה, להעלים את המכתב לאחר שנחתם, להוציא מהרב שלום כהן התחייבות שלא יפרסם אותו, לשחרר את המכתב רק לאחר איום מפורש מצידו של הרב שלום כהן. כל זה לא תומך בגרסה הזו ש"הם טענו שמספיק בעל פה".

ולפי המסופר ב"משפחה", לא היה שום צורך ברב יחזקאל מוצפי (מה הוא עשה שם בכלל?) כי חכם שלום הסתדר מצויין.
מבין לחלוטין את בני הבית
מי שהיה צריך לכתוב מכתב הם גדו''י האשכנזים שלא הלכו עם קו אחד לאורך הדרך הרב עובדיה עקבי בדעתו
גיורים ספק פיקטיבים שמיה גיור
וע''כ האח והאחות -ממזרים
וגיורי צה''ל -כשרים
 
מי שהיה צריך לכתוב מכתב הם גדו''י האשכנזים שלא הלכו עם קו אחד לאורך הדרך הרב עובדיה עקבי בדעתו
גיורים ספק פיקטיבים שמיה גיור

מה "ספק פיקטיבי" בגויה שמתגיירת ולמחרת הולכת עם מכנס קצר וגופיה ואוכלת חזיר?

גם לאחר המכתב היו גדו"י האשכנזים צריכים להישאר בדעתם ולעשות מולו חרם ונידוי, אבל ירדו מזה בעקבות התחנונים של חכם שלום במשך שעות ארוכות.
 
מה "ספק פיקטיבי" בגויה שמתגיירת ולמחרת הולכת עם מכנס קצר וגופיה ואוכלת חזיר?

גם לאחר המכתב היו גדו"י האשכנזים צריכים להישאר בדעתם ולעשות מולו חרם ונידוי, אבל ירדו מזה בעקבות התחנונים של חכם שלום במשך שעות ארוכות.
כן רק שכנ''ל לגבי ''האח והאחות''
ומזה אתה מתחמק לאורך כל הדרך
 
המכתב לא נעלם, הוא ניתן מהרב לחכם שלום, ונשאר אצלו.

קראת את הכתבה בעיתון משפחה?

"בדרך מרחוב הקבלן 45 מקום מושבו של מרן הגר"ע, לרחוב חנן 10 – ביתו של מרן הגרי"ש אלישיב, התברר לחכם שלום שהמכתב, מעשה פלאים, נלקח על ידי יד נעלמה בדרך אל המונית ונותר בבית מרן הגר"ע.

למרות זאת, המשיך חכם שלום אל הבית ברחוב חנן וביקש להיכנס מייד לבית מרן הגרי"ש אלישיב. הוא נעמד לפני הגרי"ש אלישיב, סירב לבקשתו לשבת על כיסא בסמוך אליו, ומסר עדות כי היה אצל הגר"ע יוסף וכי דעתו היא כדעת גדולי ישראל ומדובר בעלילה.

כשחכם שלום סיפר על המכתב, שאל הגרי"ש שאלה בת שתי מילים: "איפה המכתב?"

חכם שלום התקשר למי שהתקשר בש"ס ודרש במפגיע שהמכתב יגיע אליו בתוך שעה. כל אותה עת עמד חכם שלום על רגליו כשהוא מסרב לשבת, לאכול או לשתות אפילו כוס מים, ומדבר בכאב גדול בפני הגרי"ש אלישיב על הצורך הנחוץ למנוע מלחמה בין בני התורה. "תהיה כאן שפיכות דמים והלבנת פנים של גדולי ישראל", זעק, "אני לא אתן לזה לקרות", עמד על שלו, בעמידת רגליים כפשוטו.

חלפה שעה, המכתב לא הגיע ולכמה מהטלפונים הסלולריים נגמרה כנראה הבטרייה... חכם שלום כהן התעלם מכל המפריעים והשמיע קול ברור. הוא השאיר הודעה ברורה: "אם המכתב בחתימת הגר"ע יוסף לא יגיע לפה בתוך חצי שעה, אתפטר ממועצת חכמי התורה ואפרסם על כך הודעה בתקשורת".

לאחר מכן הגיע המכתב באמצעות קטנוע.
 
אני?

מה דיברת איתי על האח והאחות?
דיברתי שתסביר לי איך הם יכולים ''לנדות'' ח''ו את מרן הרב עובדיה שסובר שהגיור טוב בעוד שהם עצמם סברו אותו דבר בפרשיית האח והאחות
אגב הלוואי וזה היה קורה והם היו רואים איך אף אחד לא היה מתייחס לזה והם היו נהפכים לסטמאר/נטורי קרתא
 
קראת את הכתבה בעיתון משפחה?

"בדרך מרחוב הקבלן 45 מקום מושבו של מרן הגר"ע, לרחוב חנן 10 – ביתו של מרן הגרי"ש אלישיב, התברר לחכם שלום שהמכתב, מעשה פלאים, נלקח על ידי יד נעלמה בדרך אל המונית ונותר בבית מרן הגר"ע.

למרות זאת, המשיך חכם שלום אל הבית ברחוב חנן וביקש להיכנס מייד לבית מרן הגרי"ש אלישיב. הוא נעמד לפני הגרי"ש אלישיב, סירב לבקשתו לשבת על כיסא בסמוך אליו, ומסר עדות כי היה אצל הגר"ע יוסף וכי דעתו היא כדעת גדולי ישראל ומדובר בעלילה.

כשחכם שלום סיפר על המכתב, שאל הגרי"ש שאלה בת שתי מילים: "איפה המכתב?"

חכם שלום התקשר למי שהתקשר בש"ס ודרש במפגיע שהמכתב יגיע אליו בתוך שעה. כל אותה עת עמד חכם שלום על רגליו כשהוא מסרב לשבת, לאכול או לשתות אפילו כוס מים, ומדבר בכאב גדול בפני הגרי"ש אלישיב על הצורך הנחוץ למנוע מלחמה בין בני התורה. "תהיה כאן שפיכות דמים והלבנת פנים של גדולי ישראל", זעק, "אני לא אתן לזה לקרות", עמד על שלו, בעמידת רגליים כפשוטו.

חלפה שעה, המכתב לא הגיע ולכמה מהטלפונים הסלולריים נגמרה כנראה הבטרייה... חכם שלום כהן התעלם מכל המפריעים והשמיע קול ברור. הוא השאיר הודעה ברורה: "אם המכתב בחתימת הגר"ע יוסף לא יגיע לפה בתוך חצי שעה, אתפטר ממועצת חכמי התורה ואפרסם על כך הודעה בתקשורת".

לאחר מכן הגיע המכתב באמצעות קטנוע.
אשרי שבחר בהם ובעיתוניהם...
כל מילה קודש קודשים.
 
אין תימוכין לסיפורי ר' יחזקאל. הוא היה רק קשור לפגישה אצל הגר"מ שטרנבוך עם הרב יצחק יוסף (שלא הובילה לשום מקום).
מדהים, אתה רגיל לצטט כל צרוע וכל זב שמספר סיפורים על סבו או גיסו או בן דודו, כאילו הם תורה מסיני, גם כשהם פסולים לעדות. וכשאדם כשר מעיד אתה מפקפק. עולם הפוך!
 
מדהים, אתה רגיל לצטט כל צרוע וכל זב שמספר סיפורים על סבו או גיסו או בן דודו, כאילו הם תורה מסיני, גם כשהם פסולים לעדות. וכשאדם כשר מעיד אתה מפקפק. עולם הפוך!

החתן של הרב עובדיה שמכהן כרב העיר מודיעין והנכד שלו ששומר תורה ומצוות הם צרועים וזבים? טוב לדעת. מאיזה סיבה הם פסולים לעדות?

אגב, בניגוד לרב יצחק יוסף שסיפוריו הוכחשו כמה וכמה פעמים, לא ידוע לי שהם דיברו שקר אי פעם בחייהם.

אתה היחיד שפסול לעדות כאדם אנונימי ועלום שם, וסיפורי הסבתא שלך בשם ר' יחזקאל מוצפי שאין להם שום תימוכין.
 
החתן של הרב עובדיה שמכהן כרב העיר מודיעין והנכד שלו ששומר תורה ומצוות הם צרועים וזבים? טוב לדעת.

אתה היחיד שפסול לעדות כאדם אנונימי ועלום שם, וסיפורי הסבתא שלך בשם ר' יחזקאל מוצפי שאין להם שום תימוכין.
אתה מסתמך גם על נשים, ובעבר כמדומה שהבאת גם איזה ציטוט מעיתון הארץ.
 
אגב הלוואי וזה היה קורה והם היו רואים איך אף אחד לא היה מתייחס לזה והם היו נהפכים לסטמאר/נטורי קרתא

מה שהיה קורה זה שהרב עובדיה היה נהפך לרב גורן 2 בעיני כל הציבור האשכנזי וגם חלק לא מבוטל מהציבור הספרדי.
 
ראשי תחתית