איך להיות רואה ואינו נראה?

  • יוזם האשכול יוזם האשכול אברימי
  • תאריך התחלה תאריך התחלה
באנר תרומה
סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
1748982782015.png



1748983484891.png



1748983537998.png


1748983666387.png


1748983831190.png
 
חבר'ה,
מנסיון שלי הדברים האלו לא עובדים.
(לא איכפת לי הסיבה, כי אנחנו לא יודעים, כי אנחנו לא ראויים, כי זה סתם דברים בלתי מבוססים - תכלס' זה לא יעבוד).
אל תתחילו להיסחף בדמיונות.
 
אפשר לדעת מה מהדברים הנ"ל בדיוק ניסית?

אל תזכור לנו עונות ראשונים,
כולנו עברנו את הסרט הזה, מי מעט ומי הרבה.
עזוב, כל המיסטיקה הזאת.
(ואולי מחר ידעו מי אני, אז מה אני צריך לספר להם ש...).
 
מנסיון שלי הדברים האלו לא עובדים.

לא רוצה להכנס לפרטים, אבל אחד מהסגולות הנ"ל הועיל לכמה אנשים.

התחייבתי שלא לגלות מה הסגולה שבאמת עובדת, ולכן כל פעם אני אומר לעשות כמה דברים,

אזהרה, אל תעשו את הכל יחד, כי יש שם דבר אחד שמנטרל את ההשפעה של הסגולה האמיתית.

וכבוד אלקים - הסתר דבר.
 
בתורת הקוונטים - אתה כן מבין?

המשל מתאים לנמשל.

בשניהם - אינך מבין, אך מביע דיעה.

אני חוזר על הדברים: כבוד אלוקים - הסתר דבר.

ומי שיודע מה מוסתר - מבין גם את חשיבות ההסתרה.
 
בתורת הקוונטים - אתה כן מבין?

המשל מתאים לנמשל.

בשניהם - אינך מבין, אך מביע דיעה.

אני חוזר על הדברים: כבוד אלוקים - הסתר דבר.

ומי שיודע מה מוסתר - מבין גם את חשיבות ההסתרה.
אני לא מתעסק עם בבות.
אשריך שגילו לך.
 
לא רוצה להכנס לפרטים, אבל אחד מהסגולות הנ"ל הועיל לכמה אנשים.

התחייבתי שלא לגלות מה הסגולה שבאמת עובדת, ולכן כל פעם אני אומר לעשות כמה דברים,

אזהרה, אל תעשו את הכל יחד, כי יש שם דבר אחד שמנטרל את ההשפעה של הסגולה האמיתית.

וכבוד אלקים - הסתר דבר.

אתגרת אותי...

התחלתי לחשוב מהיכן אני משיג לבבות של כלבים שחורים, אממה, אני מפחד מכלבים, שחורים מאן דכר שמיה?!...

ניסיתי להפך אם ראיתי פעם קן של עורבים, אבל האמת שגם את זה לא בא לי כ"כ לנסות,

לנקר עיניים של עטלף, לא עושה לי תיאבון,

בקיצור, התייאשתי.... לע"ע....
 
איך אפשר להיות רואה ואינו נראה?

ChatGPT said:​

אם תבהיר למה אתה מתכוון בשאלה (האם רעיונית, מדעית, דמיונית או רוחנית) – אוכל להעמיק בהתאם.

You said:​

אני שואל מבחינה מיסטית

ChatGPT said:​

נטפרי לא מרשה לי לדבר איתך על זה.
 
עיין עלי שור חלק א' במבוא כללי לספר, הגוף נראה והנשמה אינה נראית, על הגוף מוטלת חובות האיברים שהיא העבודה הגלויה, ועל הנשמה מוטלת העבודה הצפונה שהיא חובות הלבבות.
העבודה בחובות האיברים היא שהעבודה הגלויה תהפך אף היא לעבודה צפונה שאינה נראית. עיי"ש באורך דברים נפלאים ופנימיים כדרכו.
 
בצעירותי חבר הקריא לי כנזכר בסרטון מאיזה ספר ויש שם תנאי שכמעט בלתי אפשרי בכל אחת מהפעמים צריך לקבור הדבר באדמה בפרשת דרכים שמעולם לא דרך שם אדם או משהו בסגנון וכי איך אפשר לדעת? גם בדרך כלל מקום של פרשת דרכים הוא נוח להילוך ומן הסתם הלכו שם ולפי העניין צריך לעשות כן מאות פעמים עד שיתמזל המזל ויכוון לכזה דבר.
אגב אותו חבר עשה כל מיני דברים ובחלק עזרתי לו הכל כנכתב בספר הנ"ל ושום אחד מהדברים לא עבד כלל.
 
כל מי שחושב שהוא בר הכי לנסות את אחד האופציות כאן

כנראה לא ראה את הסרטון של ר' דב קוק בתחילת האשכול...

ספוילר: אנחנו לא מחוברים לחשמל...
ייש"כ, ראיתי. כמובן לא הייתה כוונתי שניסיתי כי אני בר הכי אלא סיפרתי מעשה תמימות של ילדים. (ומה שציינתי שלא עבד, עובדא הוה ולא שלא יעבוד לכל אחד).
 
בעבר ראיתי את הספר הנ"ל בגניזה באיזה'ו מקומן ושמו לחש וקמיע, וכמה שניות לפני שהושטתי ידי לקחתו קדמני אחר ברחמים.
אמנם זמן זמנים טובא לאחמ"כ יצא לי "לדפדף" בכל הספר הנ"ל. אומרים שהוא כתב יד שעבר במשפחה או משהו כזה, המוציא לאור הוא ח"כ לשעבר ושמו יצחק יצחקי שטוען שכתב יד זה עבר מאביו ואביו קבלו מזקנה אחת טבריינית עתיקה והיא טענה שקיבלתו מדשק. זכורני שהספר עבר עיבוד [של ח"כ, והמבין יבין] ואינו כספר קבלה מעשית אותנטי [לדוגמא ראה ערך ספר הפעולות לרח"ו].
ואגב ישנם ספרי קבלה מעשית לרוב ופעולות אין מספר חלקם ממקור קדוש וחלקם לצערינו באו ממקומות טמאים מאד, ולכן גם מי שאין לו חשמל צריך זהירות רבה, ובלי ידיעה מה הוא עושה הוא יכול להיכנס לאיסורים ממינים שונים או לסכנות וכדו' רח"ל.
 
מן הסתם כולם ניסו לשים זבוב 40 יום במים ונהפך להם לצפרדע... (כדאי' שבט מוסר פרק יא).
זה פשוט ואינו פעולה כלל, אלא מעשי טבעי שככל הנראה הזבוב אינו נופח "נשמתו" במים אלא מתמלא במים עד שאינו יכול לזוז או משו בסגנון, וממילא כשאתה ממלא אותו בעפר הארץ חוזר ופורח. וכל כה"ג מדברים המובאים שם
 
הדברים שכתב הרמב"ם לפני 800 שנה [בהלכ' ע"ז, עיי"ש], נכונים גם בימינו. אלו שטויות והבלים, שאליהם נתפסו גם כמה משלומי אמוני ישראל לדאבוננו.
הגבול בינם לבין האיסור החמור של ע"ז וחוקות הגויים, הינו דק מאוד, אם לא נחצה כבר מזמן.
 
הדברים שכתב הרמב"ם לפני 800 שנה [בהלכ' ע"ז, עיי"ש], נכונים גם בימינו. אלו שטויות והבלים, שאליהם נתפסו גם כמה משלומי אמוני ישראל לדאבוננו.
הגבול בינם לבין האיסור החמור של ע"ז וחוקות הגויים, הינו דק מאוד, אם לא נחצה כבר מזמן.
הנושא ביתר הרחבה מפורט בידי הרב שלמה אבינר, בספרו "נר באישון ליל", עיינו שם.
סליחה, אבל תעיין אתה בכל ספרי הפעולות של חכמי ישראל המקובלים האמיתיים, ומקצת מהם : ספר הפעולות לרח"ו, שרשי השמות להרמ"ז וכן שרשי הסודות [כת"י בפעולות בקבלה של הרב הנז' השם מומצא], הגר"ח פלאג'י בהמון מספריו תמצא פעולות, וכן בספרי הבא"ח כגון מש"כ ברב פעלים כתיבת קמיע מסוים המועיל לפחד. וזכורני שבעבר "דפדפתי" בסה"ק ברית מנוחה, ושם מובאת פעולה נוראה לקפיצת הדרך ע"י שתילת איזה עצם חיה או משו בסגנון. וכידוע שמרן האר"י הח"י כתב שכל דברי הברית מנוחה מפי אליהו, ויש לי עוד להאריך בזה טובא ואין לי כח, זה מספיק כדי לראות שלא הכל הזיות כדברי הרב אבינר. לא אכחד שנשתרבבו הזיות רבות בספרים, וכך אמר לי הרב ב"צ א"ש שליט"א [הנכד] בעבר בשם המקובל הגר"י עדס, שישנם הרבה שטויות שנשתרבבו בכת"י ספרי הקבלה המעשית. אמנם אי אפשר לומר שהכל הבלים מאחר שחלק גדול מכת"י הקבלה המעשית יצאו מפי ענקי הדורות והעידו הם בקודשם שהתנסו בהם והצליחו וכמו שכתוב בספרי הפעולות ב"ו, כלומר בדוק ומנוסה. והדברים עתיקים.
 
סליחה, אבל תעיין אתה בכל ספרי הפעולות של חכמי ישראל המקובלים האמיתיים, ומקצת מהם : ספר הפעולות לרח"ו, שרשי השמות להרמ"ז וכן שרשי הסודות [כת"י בפעולות בקבלה של הרב הנז' השם מומצא], הגר"ח פלאג'י בהמון מספריו תמצא פעולות, וכן בספרי הבא"ח כגון מש"כ ברב פעלים כתיבת קמיע מסוים המועיל לפחד. וזכורני שבעבר "דפדפתי" בסה"ק ברית מנוחה, ושם מובאת פעולה נוראה לקפיצת הדרך ע"י שתילת איזה עצם חיה או משו בסגנון. וכידוע שמרן האר"י הח"י כתב שכל דברי הברית מנוחה מפי אליהו, ויש לי עוד להאריך בזה טובא ואין לי כח, זה מספיק כדי לראות שלא הכל הזיות כדברי הרב אבינר. לא אכחד שנשתרבבו הזיות רבות בספרים, וכך אמר לי הרב ב"צ א"ש שליט"א [הנכד] בעבר בשם המקובל הגר"י עדס, שישנם הרבה שטויות שנשתרבבו בכת"י ספרי הקבלה המעשית. אמנם אי אפשר לומר שהכל הבלים מאחר שחלק גדול מכת"י הקבלה המעשית יצאו מפי ענקי הדורות והעידו הם בקודשם שהתנסו בהם והצליחו וכמו שכתוב בספרי הפעולות ב"ו, כלומר בדוק ומנוסה. והדברים עתיקים.
אני לא יודע על מה אתה מדבר שאתה כותב על "פעולות" למינהם, אבל אני נוטה שלא להאמין לדברים אלו. [וכידוע תופעות פסיכולוגיות או הזיות יכולות להופיע אצל כל אדם, גדול ככל שיהיה, ואני לא רואה בכך זלזול במן דהוא].
לגבי קמיעות: האר"י ורח"ו כתבו נגדיהם במפורש, כפי הידוע לי.
ואני באופן כללי מחזיק כרמב"ם בנושאים אלו, וכיתר תלמידיו שגם כתבו כן.
ואגב, מחקרים שונים שהופיעו לאחרונה הוכיחו שהרבה מאוד עניינים שלהם לכאורה לא נמצא הסבר טבעי עד כה, הוכחו כפעולות פשוטות של חוקי טבע.
וכדברי אחד מחכמי האומות : "לא כל מה שאיננו מבינים בהכרח שאין לו הסבר טבעי". ודו"ק.
וכמובן שאינני בא לזלזל חלילה באחד מגדולי הדור, ח"ו, אלא רק לברר את האמת כדרכה של תורה.
 
סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
ראשי תחתית