עיונים בתורת רבי אופיר מלכא שליט''א

ה"הערה" במקומה עומדת כמש"כ לעיל.
ה"ניסוח" לא נכון, כי לא שייך לכתוב שזה דבר מוסכם שיש אחרונים שחולקים. (למרות שבאמת "בדעת השו"ע" לא מצאתי מי שחולק)
189034.jpg

זו לא בעיית "ניסוח" זו התגוללות!
זו האשמה של ציעור יתום לחינם!!!
 
זו לא בעיית "ניסוח" זו התגוללות!
זו האשמה של ציעור יתום לחינם!!!
ה"הערה" של הציעור יתום עדין במקומה עומדת כמש"כ.

ה"ניסוח" שזו הלכה פשוטה בשו"ע לא נכונה. (למרות שבאמת לשון השו"ע משמע שאין חילוק וכדלעיל)
 
ראשי תחתית