תמשיך לכתוב מגילות בלי להבין את דברי...כבר כתבתי על מעלתך בכמה הודעות קודמות שיש לך כשרון מיוחד לכסות את השמש בכברה, ולכפות על האמת פסכתר.
האחרונים לא יחסו למ"ב יחס מיוחד יותר משאר פוסקים? גם לא הגר"ש כהן והרב עובדיה שהורו ללמוד בו? וגם כל גאוני העולם שהערותיהם הובא בדרשו, שדנים בדבריו כא' הראשונים?
אתה חי ביקום מקביל?
והחמור מכל,
החזו"א כתב שדבריו כלשכת הגזית.
על מי הוא כתב זאת? על שו"ת חבלים בנעימים? על מי עם לא על המ"ב?
ראית פעם את הערותיו על המ"ב, כמעט כל סימן במ"ב הוא דן בדבריו בכובד ראש עצום שאין כמוהו.
מרנן הגריש"א והגרשז"א העידו בעצמם שמעולם לא העיזו לחלוק עליו, [הגרמ"פ כמדומה שכן]
מה קורה כאן? אתה באמת חושב כך או שאתה עושה את עצמך?
חשבת פעם למה היה צריך לחבר לוית חן על המ"ב? למה לא על ספרים אחרים? [בלי דוגמאות משום כבוד התורה]
כל כלל ישראל לומד בספריו ודן בכל ס"ק, ומדקדקים בו כא' הראשונים
וכאן איזה יבחוש בן שלולית מעיז לומר שאינו יותר מאחרים???
רבותי, לאן הגענו!!!
זה שלימוד המ"ב גדול לאין שיעור כי אין מי שמפרש את דברי מרן השו"ע ונוחת אליבא דהלכתא יותר טוב ממנו זה ברור. (ואני הקטן למדתי כמה פעמים כבר את המ"ב על הסדר)
אבל זה שיש להתייחס למ"ב יותר מאשר שאר אחרונים (מג"א, כנה"ג, ש"ך, ט"ז, חיד"א, ועוד עשרות רבות של אחרונים)
לא שמענו ולא ראינו.