בכל פעולות כיו"ב צריך לחשוב היטב מה יהיו תוצאות אותו המעשה
ברור שבמקרה כזה התקשורת היה מציג את זה כאילו כך הוא אצל כל הרבנים
וצריך לדון אם כדאי לעשות כן
אל תהי צדיק הרבה,
ככל וישנו דיין כזה צריכים לעשות דין לעשוקים,
וה' הוא הטוב בעיניו יעשה.
בכל פעולות כיו"ב צריך לחשוב היטב מה יהיו תוצאות אותו המעשה
ברור שבמקרה כזה התקשורת היה מציג את זה כאילו כך הוא אצל כל הרבנים
וצריך לדון אם כדאי לעשות כן
כמו שכעת מאיימים בפרישה מהקואליציה, ועיקר המטרה זה להלחיץ, אבל עושים את זה בכל הרצינות.
כך בענין הנ"ל צריך לדחוף בכל הכוח לבטל מוסד זה, וכמובן יהיו הרבה שיעמדו מנגד, ויבואו לפשרות, וגם כמובן הציבור יתחיל להיות מודע לדברים החמורים, ונרוויח חמישים אחוז... זה הרבה. ודו"ק.
כל כוונתי היה רק להזכיר שא"א לנהוג בחפזוןאל תהי צדיק הרבה,
ככל וישנו דיין כזה צריכים לעשות דין לעשוקים,
וה' הוא הטוב בעיניו יעשה.
צריך לדייק שהרב בקשי דורון זצ"ל גילה יושרה ואומץ והציע דרך אמצע של ביטול חוק הנישואין אבל התנגד להפרדת הדת מהמדינה באופן גורף... בכל אופן מדובר היה בהצעה אמיצה ביותר שקוממה עליה את הממסד הרבני המושחת (שחשש כמובן לפגיעה ואיבוד השלמונים והתקציבים שהוא מקבל מהפריץ הציוני ימ"ש שהוא סמוך על שולחנו) והיא ירדה לתהום הנשיה ברגע שבו עלתה...בכל פעולות כיו"ב צריך לחשוב היטב מה יהיו תוצאות אותו המעשה
ברור שבמקרה כזה התקשורת היה מציג את זה כאילו כך הוא אצל כל הרבנים
וצריך לדון אם כדאי לעשות כן
כבר הציע כן בשעתו הג"ר אליהו בקשי דורון זצ"ל, וכמדומה שחבריו לא הסכימו עמו
אמנם כמדומה שטעמיו היו אחרות
ובאמת המחשבה שיהיה עדיף אם יבטלו את הרבנות כמדומה אינה מציאותית
וכמדומה שבארה"ב הבעיה של "רע-בנים" קלי דעת גדולה הרבה יותר מבארץ ישראל
מצורףנזכרתי שלאחרונה דיבר והתכתב עמי בענין זה הרב אפרים חיים כרימיזי שליט"א חבר ביה"ד דק"ק מונטריאל. בספרו שו"ת כרמי אפרים חלק אה"ע ערך קונטרס כפיית גט במורדת, הרוצה יעיין שם, אמנם אמר לי שכתב בלשון עדינה וכו' ודו"ק.
צודק!קראתי קצת בספר שפורסם כאן, משפטי ישראל, הוא מאשים גם את קופות הצדקה שמשתפים פעולה עם הגרושות וגם את מנהלי החיידרים שנותנים אישורים ללימודים מקדמים על חשבון האבא.
בקיצור כולם אשמים רק לא הבעל ..
אכן, יש בעיות והן בולטות, אבל שלא יגזימו וינפחו בלי קשר, כי לא יאמינו להם בכלום ...
אני ברוך השם כמעט לא מתעסק בזה, וכבר נפגשתי בחמשה מקרים מזעזעים...אולי יש תיקים בודדים שבו נעשו פעולות דרסטיות מול הבעל
אני ברוך השם כמעט לא מתעסק בזה, וכבר נפגשתי בחמשה מקרים מזעזעים...
ומאז (קרוב לעשר שנים) שכחנו מזה, אבל כמעט כל שנה בערך, מגיעה אלי פרשייה איומה של כפייה בגט. ולומר שזה סיפור של אחד שנכווה וכו' זה לא נכון, כמעט כל אחד שרק נופל למלתעות שלהם יבוא ויעיד דברים כהוויתם.
מה סותר אחד לשנה?מעשה לסתור...
שכחתי ממה שכתבתי, ויישר כח לMMH שמצא שכיוצא בזה כתבתי בעבר, דע מה למעלה ממך וכו' והפנקס פתוח, וחזק ואמץ לכהנא דמסייע שסילק המסטינים שחשבו דאיכא הכא סתירה וליכא כי אם סתירת זקנים דאיהי בנין עד עד, והמלכות הרשעה מהרה תעקר, ונזכה לחזות בבנין ירושלים אכי"ר.מה סותר אחד לשנה?
מה סותר אחד לשנה?
אני חושב שאפילו בינה מלאכותית שלא למדה ליבה, הייתה יכולה ללמד זכות, בלא להתלות בחוסר דיוקים, אלא רק מתוך הכתוב, כדלהלן:אנסה להסביר, למרות שלא למדתי ליבה...
'קרוב לעשר שנים' זה יכול להיות שמונה, 'כמעט כל שנה בערך' (פעם בשנה וחצי) זה יכול להיות חמש פעמים מתוך שמונה שנים...ומאז (קרוב לעשר שנים) שכחנו מזה, אבל כמעט כל שנה בערך, וכו'
מה שאתה באמת רוצה...אני מאוד הייתי רוצה ללמד זכות כמו שאתה עשית