תורה אמת כתיב בה
חבר קבוע
- הצטרף
- 4/1/25
- הודעות
- 578
ממש כמו עיתונך ''המשקר''זה לקחת חצאי משפטים ולהדביקם ללא קשר למציאות
ממש כמו עיתונך ''המשקר''זה לקחת חצאי משפטים ולהדביקם ללא קשר למציאות
הדמגוגיה בשיאהלצחוק או לבכות בממשלת ימין על מלא ? (מורשת מרן)
הצג קובץ מצורף 14339
הבאת מאתר שמציג סקר שפורוש 60 %לדוג', בבחירות האחרונות באלעד, פעל המנגנון המפלגתי נגד דעת הרוב המוחלט מבין חברי המועצת ונגד המועמד האגודאי המקומי.
לכל שקריך אגיב בדף אחד
בהנאה
(כאן כתוב כמה אי העמידה ביעדים תפסול את החוק ומדובר לפחות בשנים הראשונות על פחות מ3 אחוז
שיעור קטן בהבנת הנקרא:
הצעת החוק של ליברמן קובעת כי במקרה של אי עמידה ביעדים הנ”ל, יוטלו סנקציות כלכליות על עולם התורה, לפי החישוב הבא:
בשנה הראשונה והשניה של אי העמידה ביעדים, הקיצוץ בתקציב הישיבות יהיה בהתאם לאחוז אי העמידה ביעד, בשנה השלישית והרביעית הקיצוץ יהיה כפול מאחוז אי העמידה ביעדים, ובשנתיים שלאחר מכן פי שלוש.
?!וב''משקר''
הציגו את הטבלאות כאילו ב2025 פוקע החוק
את מי ניסית להגחיך ולהכליל באמצעות שלל תיעודים מחצר פלונית -למשל משפט שכתבתי על הפלגים
כאילו נכתב על כל המועצת החסידית
''לא סומך'' הפך למזלזל
?ואפרופו המועצת של אגודה לא סומך על מועצת ש . .
. . ללמדך מי ומי ההולכים...
ולעצם הציטוט הרלוונטי
במועצת אגו''י כל נציג עושה מה שרבו אומר לו
אכן זהו בערך המצב המצוי,במועצת אגו''י כל נציג עושה מה שרבו אומר לו
מרן הגאב"ד הגרש"י זעפראני שליט"א עלה למעונו של מרן רבינו ראש הישיבה שליט"א
להתיעצות בעניני השעה
הנושא המרכזי שעלה הוא חוק הגיוס הנידון בימים אלה בוועדת חוץ וביטחון לאחר שהתקבל האור ירוק לחברי סיעת ש"ס ודגל התורה ממרנן ורבנן שליט"א לדון בסעיפי החוק.
עוד נוכח בהתייעצות חתנו של מרן רבינו שליט"א וחבר ועדת ראשי הישיבות של ש"ס הגר"י שרבאני שליט"א.
במהלך ההתייעצות אף העלו על הקו לבירור מסוים את ח"כ ינון אזולאי מש"ס חבר ועדת חוץ וביטחון הפועל יחד עם השר לשעבר אריאל אטיאס על סעיפי החוק.
[][td][/td][/]![]()
[][td][/td][/]![]()
[][td][/td][/]***![]()
הבה"ח אברהם מלול נ"י - שנעצר עקב 'עוון' לימוד תורה, ועו"ד ר' שלמה חדד הי"ו
עלו להתברך במעונו של מנהיג עולם התורה מרן רבינו רה"י שליט"א
![]()
![]()
לאחר מכן עברו להתברך אצל הגר"י שרבאני שליט"א
![]()
הצגת הדברים כך אינה קשורה למציאות, כידוע לכל דרדק בישראל (אולי כבודו מחו"ל?)[לדוג', בבחירות המקומיות בביתר בשנת תשע"ד, פעל ח"כ פרוש לבחירת רובינשטיין [נגד פינדרוס] לראשות עיריית ביתר, בהתאם לדעת רוב חברי מועצגה"ת ובניגוד לדעת רבו האדמו"ר מבויאן.]
כך נימק הנ"ל בעצמו בשעתו את פעילותו.הצגת הדברים כך אינה קשורה למציאות,
המשפט אכן נכון באופן כללי.אמירות ציניות של פוליטיקאי, נדרשת נאיביות ברמה גבוהה כדי להאמין בהן.
לדעתי ''כבודו'' הזה מאד תמיםהצגת הדברים כך אינה קשורה למציאות, כידוע לכל דרדק בישראל (אולי כבודו מחו"ל?)
הדמגוגיה בשיאה
שכח לציין יוצר המודעה
שזה רק אם לא יעמדו ביעדים
והאמת שבכל מקרה מסתמא לא יעמדו ביעדים,
?אם אין חוק - יכנס לתוקף בחודשים הקרובים
לא מצליח להבין מה אתה רוצה בכל הציטטות
ובפרט של פרוש בביתר (אגב בתשס"ח, לא בתשע"ד).המשפט אכן נכון באופן כללי.
אין שום דמגוגיה בציון העובדה הפשוטה שהחוק הנידון דורש למנוע מתלמידי הישיבות את ההנחות במחירי התח"צ - ככל שלא יעמדו ביעדי הגיוס - שבעז"ה בכל מקרה לא יעמדו בהם.לא מצליח להבין מה אתה רוצה בכל הציטטות
גם אם אכן כן, עדיין לא ניתן להסיק מכך בוודאות ש -אם כונתך לסימן שאלה
אענה היועמשית דרשה לקדם צעדים נגד משתמטים אחד מהם שלילת הטבות בתח''צ
אם אין חוק - יכנס לתוקף בחודשים הקרובים
אגב, גם בהודעתי הקודמת יש כמה...אם כונתך לסימן שאלה
ולענ"ד לא מסתבר שכל המועצת לא נועדה אלא בשביל פרוש בלבד.ובפרט של פרוש בביתר (אגב בתשס"ח, לא בתשע"ד).
אף אחד לא אמר שכל פוליטיקאי באגו"י עושה את הוראות רבו. מה שאמרו זה שכל פוליטיקאי עושה את הוראות הבוס שלו. אז האדמו"ר מגור הוא הבוס של גולדקנופף ולכן הוא נשמע להוראותיו, והאדמו"ר מבויאן אינו הבוס של פרוש - אלא כלל האדמו"רים שאינם גור ויז'ניץ ובעלז - ולכן הוא לא נשמע להוראות האדמו"ר מבויאן אלא להוראותיהם. פשוט.
נכון, גם בשביל פרוש היא לא נועדה. הוא אינו מציית להוראותיהם של חברי המועצת בדווקא, אלא פשוט לבוסים שלו, בין אם הם נמנים על המועצת ובין אם לא. המועצת נועדה לאותו צורך עבורו מתקיימות הבחירות במדינות קומוניסטיות, והדברים ידועים לכל ילד בכדור הארץ.ולענ"ד לא מסתבר שכל המועצת לא נועדה אלא בשביל פרוש בלבד.
רבו לדעתו זה הכותל המערבי... ואשרי הפתי המאמין.
לייק כפול ומשולש(אגב, 'לחשוב טוב' אינה תוכנית פעולה בשעה שהבית בוער על יושביו. גדולי ישראל מכתתים רגליים ממדינה למדינה ומבית לבית בשביל שעוד אברך שלא ראו מעולם יקבל החודש מלגה, ישיבות חיות על השקל ועושות ככל שאפשר מחד לא לקצץ לבחורים בלחם של הבוקר ובעוף של הצהרים, ומאידך לשלם את משכורות הרמים והעובדים, ובנוסף לשלם את חשבונות המים והחשמל וכן הלאה, הורים מספיגים כריות בלילות כי אין להם מאיפה לקנות מטרנה לתינוק ונעלים מוכרחות לילדה, נציגים שעשרות שנים מקימים עולמות של תורה ויראה וחינוך וחיים קורעים את לילותיהם ומזיעים בכדי להסדיר מעמד חוקי לעולם התורה, ויש מי שמרשים לעצמם לבוא ולחרוץ לשון כי למה לא? כל זב חוטם יודע להדפיס פשקוילים מכוערים כנגד גדולי ישראל וכנגד הנציגים, ובלי טיפת מחשבה וטיפת אחריות על אף יהודי הם באים וגוררים את העיירה כולה לתוך הבור של הפריץ. הגיע הזמן להגיד להם די).
רוב מניין ובנין של גדו"י נגד החוק, הזלזול המחפיר והניסיון להפוך את כל מי שלא תומך בחוק לקיצוני\סטמאר\הפלג הוא ניסיון של שנים@תחשוב טוב יהיה טוב בימים האחרונים כמעט ולא הגבתי כאן כי אני רואה שהקדמנו פה את חנוכה. סביבון סוב סוב סוב החוק הוא חוק טוב / לא טוב / טוב / לא טוב / טוב / לא טוב / טוב / לא טוב.
אותי לימדו שכאשר אני רוצה להתנגד לתוכנית של מישהו אחר - אני צריך להביא תוכנית חלופית כנגד ולהסביר בצורה הגיונית למה היא טובה ועדיפה יותר על פני התוכנית שאני מתנגד לה.
אני מקווה שמוסכם על כל שותפי לדעה שאוחזת מכך שגדולי ישראל מנהיגי הציבור החרדי המכונס במפלגות החרדיות הם היחידים שאמורים לקבוע לחכי"ם מה להצביע ומה לעשות, ואוחזת מכך שהחוק המוצע הינו ממש לא פסגת אושרינו אבל הוא המפלט האחרון שנותר לנו בכדי להציל את בחורי הישיבות בדרך טבעית, ואוחזת מכך שהחוק ייתן לבחורי הישיבות אפשרות ללמוד בטוב ככל הניתן, ואוחזת מכך שהחוק המוצע יעמיד את נערי הרחוב להחליט אם הם לומדים תורה או אם הם מסתבכים עם הצבא, ואוחזת מכך שאסור לבזות ולרדוף את גדולי ישראל ושלוחיהם הנאמנים גם אם הם לא באים לך טוב בעין, ואוחזת מכך שאין צורך לשקר לסלף ולעוות את הנתונים בכדי להפחיד את הציבור אם הם באמת כ"כ נוראיים. ואוחזת מעוד הרבה סעיפים דומים, שמעתה ועד הודעה חדשה נמתין לך שתביא תוכנית ברורה וסדורה הפותרת גם את בעיית ה- 61 אצבעות, וגם את הייעוץ המשפטי, וגם את בג"ץ.
עד שלא תביא כזו תוכנית, שגם תפתור את כל הנ"ל וגם תצליח להסביר למה היא עדיפה על פני החוק הנידון בימים אלו - אני לא רואה טעם לדון איתך בנושא. לא איתך ולא עם שאר חבריך האוחזים כדעתך בעניין הנוכחי.
(אגב, 'לחשוב טוב' אינה תוכנית פעולה בשעה שהבית בוער על יושביו. גדולי ישראל מכתתים רגליים ממדינה למדינה ומבית לבית בשביל שעוד אברך שלא ראו מעולם יקבל החודש מלגה, ישיבות חיות על השקל ועושות ככל שאפשר מחד לא לקצץ לבחורים בלחם של הבוקר ובעוף של הצהרים, ומאידך לשלם את משכורות הרמים והעובדים, ובנוסף לשלם את חשבונות המים והחשמל וכן הלאה, הורים מספיגים כריות בלילות כי אין להם מאיפה לקנות מטרנה לתינוק ונעלים מוכרחות לילדה, נציגים שעשרות שנים מקימים עולמות של תורה ויראה וחינוך וחיים קורעים את לילותיהם ומזיעים בכדי להסדיר מעמד חוקי לעולם התורה, ויש מי שמרשים לעצמם לבוא ולחרוץ לשון כי למה לא? כל זב חוטם יודע להדפיס פשקוילים מכוערים כנגד גדולי ישראל וכנגד הנציגים, ובלי טיפת מחשבה וטיפת אחריות על אף יהודי הם באים וגוררים את העיירה כולה לתוך הבור של הפריץ. הגיע הזמן להגיד להם די).
היום הייתי בחנות חליפות מסויימת בבני ברק ואני רואה את אחד העובדים ממש נראה אברך ובין לקוח ללקוח הוא עם גמרא קטנה. ככל הנראה הוא אחד מאותם אלו שהוכרחו לעזוב את הכולל ולצאת לעבוד בצער בזכות אותם אלו שימותו ולא יתגייסו [לא יתגייסו לצבא, כי לליכוד הם התגייסו ובקצב]. כמה זמן הוא יחזיק עם הגמרא הקטנה? לא יודע. ה' יעזור.
ממתי פורוש חסיד בויאן
אכן זהו בערך המצב המצוי,
אבל כמדו' שבאופן רשמי אמורה דעת הרוב להכריע עבור כלל הנציגים.
[לדוג', בבחירות המקומיות בביתר בשנת תשע"ד, פעל ח"כ פרוש לבחירת רובינשטיין [נגד פינדרוס] לראשות עיריית ביתר, בהתאם לדעת רוב חברי מועצגה"ת ובניגוד לדעת רבו האדמו"ר מבויאן.]
מהנהלת הפורום נמסר שעד חנוכה סימני הפיסוק חינמיים.רוב מניין ובנין של גוד"י נגד החוק הזלזול המחפיר והניסיון להפוך את כל מי שלא תומך בחוק לקיצוני\סטמאר\הפלג הוא ניסיון של שנים
אגב ככה כבר אמרו על מרן הגר"מ צדקה בעניין הפלא שהוא קיצוני וכו' כך שזה לא חדש
יש לכם טענות ענייניות?מהנהלת הפורום נמסר שעד חנוכה סימני הפיסוק חינמיים.
עיין משלי כ"ו פסוק ה'יש לכם טענות ענייניות?
אתה נראה בחור רציני, בוא נרד לפרטים:רוב מניין ובנין של גוד"י נגד החוק הזלזול המחפיר והניסיון להפוך את כל מי שלא תומך בחוק לקיצוני\סטמאר\הפלג הוא ניסיון של שנים
אגב ככה כבר אמרו על מרן הגר"מ צדקה בעניין הפלא שהוא קיצוני וכו' כך שזה לא חדש
בזה הוא צודק, באותם ימים פרוש קרא לעצמו חסיד בויאן, אבל הוא טען בצדק שבציבוריות החרדית הוא מחויב למועצת ולא לרבו האישיממתי פורוש חסיד בויאן
סוף סוף כב' כותב כאן בפורום דברי תורה.עיין משלי כ"ו פרק ה'