תעשה טובה לעצמך וכ"ש לידפדפתי מעט לא קראתי כולו, אבל 'סוף שקיעה' בפשטות הוא צה''כ, אא''כ נדחוק דהכוונה 'סוף שקיעה ראשונה'
אם לא קראת הכל אל תגיב, כי התייחסתי לכל מה שטענת כרגע בפרוטרוט, אז מה העניין להגיב לפני שעוברים על הכל??
תעשה טובה לעצמך וכ"ש לידפדפתי מעט לא קראתי כולו, אבל 'סוף שקיעה' בפשטות הוא צה''כ, אא''כ נדחוק דהכוונה 'סוף שקיעה ראשונה'
אז תעשה לי טובה קטנה, אין לי זמן לעבור על הכל היום, תסביר לי היכן (תביא לי מקור אחד- שתיים לא יותר) משמע ש'סוף שקיעה' זה תחילת שקיעה שנייה ?
שוב ראיתי את הראיה מהטור הבנתי, בסדרתעשה טובה לעצמך וכ"ש לי
אם לא קראת הכל אל תגיב, כי התייחסתי לכל מה שטענת כרגע בפרוטרוט, אז מה העניין להגיב לפני שעוברים על הכל??
ישר כח !אני מעלה שוב את הקובץ שכתבתי, עם ב' הוספות קטנות וחשובות
הוספה אחת בסוף אות ב' גבי הב"י
הוספה שנייה בסוף אות ג' גבי הפר"ח
תלמיד כןשהכותב הוא ת"ח עצום
וגם עניו ...תלמיד כן
חכם לא
זה נוגע בעקיפין גם לכל השנהיישר כח על השבחים
מ"מ לא חלמתי שאוכל להעלות את זה כאן באמצע חודש "ניסן"
והנה ה' סייע בעדי וראיתי שהנושא הזה הועלה בחדש דידן, אמרתי אעלהו [אם כי יש בידי עוד בענייני חנוכה וכגון בחורי ישיבה בהדלקה, וכן מקום הדלקתה, אך ודאי דזה לא הזמן עכשיו ועוד חזון למועד אלא א"כ הנושא יעלה שוב בחודשים שלא קשורים לחנוכה]