האם עלון הידברות מתאים לבני תורה

מעניין לעניין באותו עניין:

יש לי שאלה שמנקרת לי הרבה זמן:

אולי מישהו יוכל להסביר לי, במה התייחד העלון של הידברות יותר על עלונים אחרים?! שבאמת כולם מבקשים אותו, ומתאמצים להשיג אותו...

השפה הקלילה?

הגרפיקה?

הסיפורים?

מה???
לכאורה הכל ביחד ושהוא היה הראשון שהביא עלון עבה עם תוכן איכותי ומקורי ובגרפיקה יפה (אחריו מאז אני רואה רק את ערוץ 2000 בסגנונו וברמתו, למרות שיש את בית יוסף ועוד כמה שניסו להגיע לזה)
 
לכאורה הכל ביחד ושהוא היה הראשון שהביא עלון עבה עם תוכן איכותי ומקורי ובגרפיקה יפה (אחריו מאז אני רואה רק את ערוץ 2000 בסגנונו וברמתו, למרות שיש את בית יוסף ועוד כמה שניסו להגיע לזה)

אין ספק שהגרפיקה היא יפה, והתוכן הוא מקורי.
אבל עדיין,
איפה הנקודה המרכזית שהיא גולת הכותרת של העלון?
הרי אנחנו מסכימים שאין עלון שמתקרב לרמתו...
 
אין ספק שהגרפיקה היא יפה, והתוכן הוא מקורי.
אבל עדיין,
איפה הנקודה המרכזית שהיא גולת הכותרת של העלון?
הרי אנחנו מסכימים שאין עלון שמתקרב לרמתו...
הכל ביחד, גם התוכן גם הגרפיקה וגם העובי שכתבתי זה לא עלון 4 / 8 עמודים זה עלון עבה עם הרבה הרבה תוכן יחסית לכולם
 
ערוץ 2000 זו העתקה עלובה (וכן תהילה לדוד), אינני מבין כיצד אין להם בושה.

לגופו של ענין, גרפיקה לא הופכת את העלון למבוקש.
ברור שכן.
לא היא לבד לבד אבל אחד השיקולים הכי כבדים
 
להלן הסיפור המדובר:

בחור שחיפש זיווג הרבה זמן, ראה איזו כמה פעמים ברחוב, ובפעם השלישית אמר לה "פעם שלישית גלידה" וחייכה. כעבור יומיים פגש אותה באוטובוס ואמר לה 'נפגשנו כמה פעמים אולי אנחנו צריכים לעשות עם זה משהו'.
 
להלן הסיפור המדובר:

בחור שחיפש זיווג הרבה זמן, ראה איזו כמה פעמים ברחוב, ובפעם השלישית אמר לה "פעם שלישית גלידה" וחייכה. כעבור יומיים פגש אותה באוטובוס ואמר לה 'נפגשנו כמה פעמים אולי אנחנו צריכים לעשות עם זה משהו'.
תועבה = לא.
ראוי לעלון = גם לא.
המציאות היום שזה סיפור לא טוב, לא מקובל, לא ראוי, ולכן אין שום עניין לספרו בכל מקום.
הרווח בחידוד המסר של השגחה פרטית לא מכשיר סיפורים מעין אלו בציבור.
 
תועבה = לא.
ראוי לעלון = גם לא.
המציאות היום שזה סיפור לא טוב, לא מקובל, לא ראוי, ולכן אין שום עניין לספרו בכל מקום.
הרווח בחידוד המסר של השגחה פרטית לא מכשיר סיפורים מעין אלו בציבור.
חזק וברוך.
אני חושב שזה לא רק לא ראוי, אלא מעבר.
 
וכן מה שכתבת על תיאורי הרב נקי.
אלה דברים שלא מפרסמים ברבים.
 
הבלים.
איסור חמור ופריצות וודאי.
גם באישי כתבת מה היה וכתבת " ניסה להתחיל איתה"
לא חושב שזה נקרא להתחיל איתה כי בד"כ בחור שמנסה להתחיל עם מישהי זה לא למטרת הקמת בית נאמן על אדני וכו..., אם באמת כוונתו הייתה לש"ש ולבניית בית ומצאה חן בעיניו, זה בהחלט פחות שגרתי ברחובותינו אבל גם לא פסול כל כך ואולי דווקא חיובי
 
תועבה = לא.
ראוי לעלון = גם לא.
המציאות היום שזה סיפור לא טוב, לא מקובל, לא ראוי, ולכן אין שום עניין לספרו בכל מקום.
הרווח בחידוד המסר של השגחה פרטית לא מכשיר סיפורים מעין אלו בציבור

גם באישי כתבת מה היה וכתבת " ניסה להתחיל איתה"
לא חושב שזה נקרא להתחיל איתה כי בד"כ בחור שמנסה להתחיל עם מישהי זה לא למטרת הקמת בית נאמן על אדני וכו' אם באמת כוונתו הייתה לש"ש ולבניית בית ומצאה חן בעיניו, זה בהחלט פחות שגרתי ברחובותינו אבל גם לא פסול כל כך ואולי דווקא חיובי
אני מקבל את דבריכם.
אבל יש לי שאלה קטנה האם כבוד הרב @מרנן ורבנן היית רוצה שבנך ימצא את זיווגו באותו הדרך? הרי זה אולי חיובי.
לי נראה שלנרמל דבר כזה גם אם רעיונית הוא חמור מאד.
 
אני מקבל את דבריכם.
אבל יש לי שאלה קטנה האם כבוד הרב @מרנן ורבנן היית רוצה שבנך ימצא את זיווגו באותו הדרך? הרי זה אולי חיובי.
לי נראה שלנרמל דבר כזה גם אם רעיונית הוא חמור מאד.
רשמתי, זה לא שגרתי ולא עושים ככה, אבל לאחר מעשה (ושוב, אם מטרתו הייתה לש"ש ולבניית בית ולא ל) ואתה שואל אם אני נוטה להגדיר זאת כ"תועבה" או כ"חיובי" אני הולך על חיובי
 
גם באישי כתבת מה היה וכתבת " ניסה להתחיל" וכו'

אחד הדברים הנפלאים בציבור שלנו הוא צורת בניית הבית. או בשפתינו: 'שידוך'.
הכל נעשה בצורה מכבדת ומכובדת. עם כללים די ברורים.

נכון שלזמן חז"ל אתה צודק,
אבל כיום שרבו הפריצים, כל השיח של גבר עם אשה למטרת נישואין הוא על ידי צד שלישי.
וכל המשנה ידו על התחתונה.

[דרך אגב, אם כבר באת לשנות, בא נחדש כבר את כל עניין ט"ו באב...]
 
ראשי תחתית