אחה"מ שותא דמר לא גמרינן.
דהנה זה לשון שו"ת שבות יעקב
ונראה דאין חילוק בין בהמה וחי' ועוף בין טמאה וטהורה דאתי' בהמתך בהמתך משבת וכדאי' בש"ס דב"ק דף נ"ד ע"ב וכן משמע בספר חסידים סי' תקל"א וז"ל לענין אכילה הבהמה קודמת דכתיב ויתן תבן ומספוא לגמלים והדר ויושם לפניו לאכול וכתיב ונתתי עשב בשדך לבהמתך וגו'
וא"כ דברי מרן הראש"ל שליט"א בהלכה ברורה שרירין וברורין קיימים ונאמנים
ומכיון שכת"ר טורח תמיד ליישב מי שמוקשה, על כן טרחתי, ובינותי כי נתחלף ליה בדברי היעב"ץ, דאיהו כתב את הציטוט שהבאת לעיל.
אלא שבכל זאת לק"מ, והיינו אחר שמתבאר דאדרבא אלו הן דברי מי שאינו אוסר כי אם מצדד שזה רק מידת חסידות, שפיר הביא לדברי היעב"ץ שמהם יוצא עכ"פ בחיות מסוימות שאין חיוב, והביא זאת בתור קישור והקדמה למסקנתו בשם השבו"י שאינו סובר לחילוקי היעב"ץ, וממילא ראוי להחמיר בכל גוונא, ודו"ק.