זו לא הנחת יסוד של ילד,
אלא זה מה שהוא רואה בבית.
והטור לא דיבר על איסור,
אלא על מציאות.
השאלה, למה היום אם חם לי בשמח"ת אסור לי לשבת בסוכה, ולאידך אם אני רוצה מצה מותר לי לאכול באסרו חג של פסח.
כנראה שלא הבנת מה שכתבתי תחילה. אני התכוונתי שכיון שבכל הלילות אוכלים מצה אין באכילת המצה היכר להמשך המצוה, וכשם שאוכלים מצה בכל הלילות אוכלים גם במוצאי פסח. ומאחר שהטור מניח שאין דרך לשבת בסוכה בימים אלה, נמצא שעשיית דבר זה היא כהמשך למצוה.
ואם לא הבנתי אני את דבריך, אז הוסף לי ביאור.