מה שיכתבתי את ההיסטוריה?
אתה בכלל לא יודע מה היה שם, ואתה מחליט מה היה, ואני שרק טוען לך מנין נקרא משכתב?
אם אתה רק שואל, אז אני אטריח את עצמי להסביר.
אף אחד לא היה באף מקום, אבל השכל נמצא בהרבה מקומות.
צריך רק להפעיל אותו, השאלה איך.
יש מספר נתונים שעליהם אין ויכוח.
יש מספר שאלות שהתשובה עליהן מתבקשת.
ויש קול שיוצא בעקשנות מרובה, (ואין מי שמכחיש אותו).
עכשיו צריך רק לחבר את הפאזל.
עובדות שאין עליהם ויכוח.
א. יש מכתב ראשון נגד הגיור.
ב. כעבור 3 חדשים יש מכתב מהגר"ע שמתיר את הגיור הצבאי בשופי.
ג. כעבור שבוע יוצא מכתב נגד ההבנה שהגיורים הללו הינם אמיתיים.
במקביל: ישנה הקלטה בת 4 דקות לערך, לא נראה שיש בה עריכה כל שהיא (וגם הנוגעים בדבר מעולם לא טענו כך).
המלל שם ברור וחד, ומעולם מעולם לא יצאה טענה היפכיית.
כמו"כ, ישנו קול עיקש בציבור, על פיצוץ אדיר שהיינו סמוכים ונראים אליו. (ולא שמענו מי שהכחיש זאת).
כמו"כ ישנו קול עיקש, על שתדלנותו של הגר"ש כהן, (וגם על כך לא שמענו מעולם הכחשה).
כמו"כ, ידוע מאד שהגר"ע יוסף יודע היטב להתבטא ולכתוב מה שהוא מתכוין, וכך הוא בכל תשובותיו ומכתביו.
מה שכן, ישנו מכתב (בלי תאריך, צריך להתחכות אחריו) של הגר"ש עמאר, עם חתימה קצרצרה של הגר"ע יוסף, ובו נכתב שהגיור צריך להיות אמיתי (ואפרופו המכתב הזה מובן מה שכתב הגר"ע במכתבו הוא, שהוא סומך על הדיינים שבצבא ויישר כחם וחילם).
עכשיו תחבר את הפאזל איך שאתה חושב, רק צריך להפעיל את הראש קצת.
ולא צריך להיות רשע כדי להיות הגיוני, ולא צריך להיות טיפש כדי לא להיות רשע.