אני גם מצטרף על ההסתכלות שחזרנו לעיקר הדין שהוא מדרבנן. (וזה רק "סניף" שי"א שזה לא נוהג, וודאי שאין לסמוך ע"ז בשום צורה)אל תשכח שמאידך יש גם ראשונים [מפורשים, לא מומצאים] שאומרים ששביעית בזה"ז דאוריתא, וא"כ עד שאתה מצרף ב' ראשונים בקושי שסוברים שלא נוהג - צרף יותר ראשונים שסוברים דאורייתא, וחזרנו לעיקר הדין שהוא דרבנן ללא שום קולא נוספת בענין.
ועוד המנהג בכל הדורות שהתייחסו לזה כדין גמור ללא שום נסיונות להקל גובר על הכל, וההלכה 'הוכרעה' ששביעית נוהגת בזמן הזה דין גמור, שא"א להזיזו בשום פנים ואופן.
זוהי ההסתכלות הנכונה על הלכה זו ושאר ההלכות שכמותם.