גם אני מצטרף להנ"ל.הראש"ל שליט"א כותב כאן שמטרת הגר"י הלל לקעקע פסקי מרן אאמו"ר ע"ש.
ואני תמה אם זה לא לשה"ר ואולי שקר.
כל מטרתו להמשיך הנהוג והמקובל בכל תפוצות ישראל עד מרן הגרע"י.
האם זה נקרא לקעקע?
יש כאן לשה"ר ועלילה על רב ואלוף וגאון בישראל שהרים את כל תורת הקבלה למעלה מחמישים שנה
כידוע מעולם הגר"י הלל לא כתב דברים נגד אף אחד,גם אני מצטרף להנ"ל.
ובפרט הנוסח "הרב יעקב הלל מהנהלת אהבת שלום" מקומם מאוד, ומה שכתב "מהנהלת אהבת שלום" נשמע כאילו הוא המזכיר בישיבה.
למה למחוק?למה לא למחוק את המכתב הנ"ל וזהו?...
יש עניין לפתוח שיחה בנושא?!
הבן איש חי לא היה מזכיר אף רב שלא הלך בדרכו?אין זכות לתלמידי הבא"ח וכו' להמשיך בדרך רבם?
אם היה כותב מילה וחצי מילה ורבע מילה נגד, החרשתי.
אבל מסכן מה עשה????
האם בלוח שנה של הרב יצחק הוא מזכיר את דעת הבא"ח והאר"י? האם הוא כותב שיש ב' דעות האם מותר להתודות בתקיעות? או שיש ב' דעות האם מזכירים צדקתך בר"ה שחל בשבת וכדומה?הבן איש חי לא היה מזכיר אף רב שלא הלך בדרכו?
הוא לא היה מזכיר את הרב עובדיה?
מכתב תמוה וסותר עצמו מיניה וביהרבנות בממתקים, אין אפילו חומרא בבד"ץ.
לאפוקי מהבד"ץ העדה החרדית, לא מהרבנות..מפני מה אביו טרח ויגע להקים את בד"ץ בית יוסף [שגם עליו אנו בוכים אך אכמ"ל]?
והרי ע"א נאמן באיסורים, ויש רבנות.
יש כאלה שיחשבו שהתשובה שכתבת היא רצינית, ומוטב לאכול רבנות מעד"ח. עיי' בפורום השכן, ורח"ל שכך עלתה בימינו.לאפוקי מהבד"ץ העדה החרדית, לא מהרבנות..
במכתב המצורף הוא "ראש אהבת שלום"...ובפרט הנוסח "הרב יעקב הלל מהנהלת אהבת שלום" מקומם מאוד, אפילו לא הצליח לכתוב עליו הרה"ג.