משנה אחרונה
חבר חדש
- הצטרף
- 17/12/24
- הודעות
- 176
לא נכון.זה כן החזו"א בהקשר לזה "שזה דאו'"
ודלא כמי שכתב "ולית מאן דחש להא"
וכוונתו של הכותב הנ"ל לאמר- שאף אחד לא חשש לדאו'.
לא ראית מעודך את החזו"א
כי גם החזו"א דיבר על "תיקון מנא"
החזו"א הזכיר גם "בונה" וגם "תיקון מנא" וגם "עושה כלי"
מחילה, ככה היה זכור לי שראיתי את החזו"א לפני כמה שנים.החזון איש עצמו הזכיר מתקן מנא, כמובא בתגובה שלעיל.
לא ולאלא נכון.
הרי לדעת מרן הגרע"י זצוק"ל שימוש בחשמל הוא גם מדאורייתא באופן שיש חוטי להט/פלאטה וכדו'.
סתם זלזול שלא קשור לנושא.וגם נעלם מעיניו שהחזו"א אסר גם מצד תיקון מנא - ולא רק מעיניו אלא גם מבנו שתמיד מדבר בדעת החזו"א עשרות פעמים בשיעוריו נוקט "בונה" "בונה"
וניכר מדבריו- שמעולם לא למד את דבריו ואפי' לא עבר על דבריו כקורא בעלמא
זה כן קשור לנושאסתם זלזול שלא קשור לנושא.
שוב עוד פעם- ודרך אגב בשיעורים בשנים האחרונות שלו שמדבר על מנורות לד תמיד מזכיר את חומרת החזו"א ומורה במנורות לד לחוש לו.
מי אמר לך!?ומעודו לא פתח את החזו"א ולא למד את דבריו, אלא אולי עבר מקופייא [וכלי האי ואולי]
הוא לימד אותנו להשתמש ב"לא ידע" "לא שמע" "לא ראה"... אז מסתמא ניחא ליה.מי אמר לך!?
איך אתה מיעז להוציא שם רע גמור בלי לדעת כלום!?
פשוט אני שומע את שיעוריו ואני שומע מדבריו שאינו מעודכן בדברי החזו"א בראיותיומי אמר לך!?
הפוך אני פותח לכולם את הפה שהחזו"א הוא לא דעת יחידעל סתימת פיות
הוא לימד אותנו להשתמש ב"לא ידע" "לא שמע" "לא ראה"... אז מסתמא ניחא ליה.
תמשיכו עם ההיתרים שלכם ללשון הרע גמור.פשוט אני שומע את שיעוריו ואני שומע מדבריו שאינו מעודכן בדברי החזו"א בראיותיו
הוא לא מונח על מה החזו"א הצביע
[אגב כוונתי לר' יצחק אם לא הבנת עד עכשיו]
אולי בגלל שאנו בערב תשעה באב...תמשיכו עם ההיתרים שלכם ללשון הרע גמור.
מסכנים.
(חבל שבמקום לדון לגופו של דבר, הולכים למקומות אחרים. למה א"א להשאר בזה שמביאים עוד פוסקים כהחזו"א!? למה חייבים להגיע לזלזולים!? מה אתה פוחד שבלי זה לא יקבלו את הדברים שלך?? אתה רוצה לגבב עוד לייקים משונאי הרב יצחק??)
ודלא כמי שכתב שהסתמך על הגרש"ז אוירבך זצוק"ל בלי להכנס לפרטים.למרות שאיני חושש לטענות שמרן זצ"ל לא השיב וכו' כי הוא ודאי ראה ועיין והיה לו מה להשיב ולא ראה צורך לכתוב, ולא כמו שיש אומרים כאן שדחה דבריו בקש בלי טענות.
וזה גם עוד תשובה על "הטענה" שמרן הגרע"י זצוק"ל לא נכנס למציאות כל כך ולמה שהחזו"א כתב.
הצג קובץ מצורף 8662
שום לשון הרע ושום כלוםתמשיכו עם ההיתרים שלכם ללשון הרע גמור.
מסכנים.
אולי בגלל שאנו בערב תשעה באב...
מה זה קשור להוצאת שם רע שהוצאת שלא פתח מעולם את החזון איש וכו' וכו'.וכשאני שומע אדם שעשרות שנים אומר בשיעורים שהחזו"א דעת יחיד
תמשיך תמשיך עם ההשערות שלך שלפיהם אתה "מוכיח" שהוא לא פתח את החזון איש.ויודע רק לצטט "בונה"
ניכר מדבריו- שלא עיין בדבריו זה הכל
תעיר בכבוד!!!אם זה לשון הרע אז בוא נמחק את כל הקושיות בגלל לשון הרע ובו נמחק את כל ההערות בגלל לשון הרע
הלוואי שזה היה כדרכה של תורה.זה מקשה וזה מפרק כדרכה של תורה
אין בעיה בזה שלא הכירו עוד אחרים שחששו לחזו"אולא רק הוא, עשרות ת"ח חשבו ככה, ואדרבה תשלח להם את הקובץ הנ"ל במקום לשבת ולכרכר ולהתלונן.
לומר "לא שמע" "לא ראה" "לא ידע" זה לא מכובד?תעיר בכבוד!!!
מקיימים את "מצוותם" בהידור...אם אתם חושבים שאתם מושלמים וכל ההערות שלכם בסדר ואין פה שום זלזול ולשון הרע - בהצלחה לכם.
אם לא - תמיד יש מקום לשיפור.
שבת שלום!!!
אדרבהתמיד יש מקום לשיפור.
אחחח כמה חביבים עלי דברי החזון איש המתוקים מדבש...מקיימים את "מצוותם" בהידור...
גם כשמקיימים אותם על רבניך?!אחחח כמה חביבים עלי דברי החזון איש המתוקים מדבש...
אחרי שקיימום כבר על רבניי.גם כשמקיימים אותם על רבניך?!
איזה לשה"ר? ראיתי ויכוח עניניאם אתם חושבים שאתם מושלמים וכל ההערות שלכם בסדר ואין פה שום זלזול ולשון הרע - בהצלחה לכם.
אם לא - תמיד יש מקום לשיפור.
שבת שלום!!!
איזה חזו"א? בונה? מתקן מנא?אחחח כמה חביבים עלי דברי החזון איש המתוקים מדבש...
איזה מצוה?מקיימים את "מצוותם" בהידור...
איזה לשה"ר? ראיתי ויכוח עניני
ומשום מה- בביהמ"ד של היביע אומר ובנו- כל מה שיודעים להגיד מהחוז"א "בונה" "בונה" "בונה"
לא ראו מעולם את החזו"א, ומדברים - לפחות לפני שמדברים על דעה מסויימת צריך ללמוד אותה
ולא רק מעיניו אלא גם מבנו שתמיד מדבר בדעת החזו"א עשרות פעמים בשיעוריו נוקט "בונה" "בונה"
וניכר מדבריו- שמעולם לא למד את דבריו ואפי' לא עבר על דבריו כקורא בעלמא
גם לי בוודאות.לי אישית האשכול עזר להבין יותר טוב את החזו"א על חשמל
ידיעת חכמי התורה הן גופי תורהאיזה חזו"א?