כן. יש ל @יעקבי תיעוד שהוא נכנס לאיזה אירוע והרב סופר קם ויוצא...יש מעמד או תיעוד עד היום ששניהם היו ביחד?
כן. יש ל @יעקבי תיעוד שהוא נכנס לאיזה אירוע והרב סופר קם ויוצא...יש מעמד או תיעוד עד היום ששניהם היו ביחד?
לפני כמה זמן?כן. יש ל @יעקבי תיעוד שהוא נכנס לאיזה אירוע והרב סופר קם ויוצא...
כנס הסמינרים אחרי פסח האחרון.לפני כמה זמן?
כנראה לא יהיו ביחד.מעניין איך האירוע הזה יתנהל...
אם שניהם יהיו ביחד.
מרן היח"ס שליט"א החזיר את הרב שרבני בתשובה, והוא בוגר ישיבת "כף החיים", והביאו מרן שליט"א לחיי העולם הבא.שבוע הבא בעזה"י ביום שלישי (טז' אלול) בשעה 19:30
יתקיים מעמד חנוכת בית הכנסת של הרב אפרים שרבני שליט"א בגילה רחוב האלמוג (אחרי 12 שנה של תכנונים, אישורים, תרומות, בניה, וכו')
במעמד הרה"ג הרב יצחק יוסף שליט"א, והרה"ג הרב יעקב חיים סופר שליט"א.
בית כנסת ממש נדיר ביופיו ובתכנונים ובעיצובים שהושקעו בו כיאה לבית ה'.
אפשר לראות תמונות כאן.
והרב שרבני שליט"א החזיר אלפים בתשובה, וזכויותיו עומדות לרב סופר שליט"א.מרן היח"ס שליט"א החזיר את הרב שרבני בתשובה, והוא בוגר ישיבת "כף החיים", והביאו מרן שליט"א לחיי העולם הבא.
העובדא שזה יצא בכריכה רכה, משום שאי אפשר בתוך חודש גם לגמור לערוך ספר, וגם להוציאו בתוך חודש בכריכה קשה. לפי זכרוני, כל ספר מכיל לפחות 200 עמודים. ורבים מספרים אלו הם קושיות ותירוצים מדיליה! ולא רק ליקוטים, [כמובן, אין לזלזל ח"ו במי שמלקט ועושה סדר, כמובן אם הוא מדבר לעניין].לא מדוייק, כי מה שהוציא זה את סדרת מנוחת שלום, שאינם ספרים, אלא י' קונטרסים.
כך שגם לא קיבל על עצמו, גם לא יצא כל חודש, וגם לא ספרים אלא קונ'.
שלפני כמה שנים יצאו במהדו' חדשה, ב4 כרכים.
מצו"ב מהקדמתו:
הצג קובץ מצורף 4160
עד כדי כך?והרב שרבני שליט"א החזיר אלפים בתשובה, וזכויותיו עומדות לרב סופר שליט"א.
שכחת לציין את האמירה "תורתו שייכת לסיטרא אחרא".כמה בדורנו ישנם, שמכפישים אותם במילים קשות ביותר ["שקרן" "אינו מחפש אחר האמת באמת" "בנש"ק הרה"ג יעקב ח. סופר"]
ורק כל אימת שמוזכר "יביע אומר" בספריו זה רק כדי להעיר עליו, ולא זכיתי להבין למה?וגם להגרע"י לא השיב עד פטירתו בכדי שלא להתכבד בקלונו, למרות שכינהו "אברך"
כמו שאני לא זכיתי להביןורק כל אימת שמוזכר "יביע אומר" בספריו זה רק כדי להעיר עליו, ולא זכיתי להבין למה?
דמיונות.אברך כמדומני דרך כבוד
ורק כל אימת שמוזכר "יביע אומר" בספריו זה רק כדי להעיר עליו, ולא זכיתי להבין למה?
(נ.ב - זכורני שהרב סופר שליט"א מוזכר אולי פעמיים בספריו של מרן זצוק"ל, וכינהו "אברך" כמדומני דרך כבוד וזה היה לפני כמה עשרות שנים...)
כיון שדרך לימודו ופסיקתו הם שונים מהיבי"א, ולדעתו מה שהיבי"א הרבה לעקור מנהגי ישראל, זו שיטה לא טובה, לכן זכותו וחובתו לכתוב ולפרסם בכדי לאפוקי מדבריו. וכדי שמי שרוצה לשמוע ולבדוק, הוא נותן לו חומר. ובפרט שהיבי"א יש לו השפעה כיום על הרבה מהספרדים, לכן יש לו ענין לאפוקי משיטת לימודו ומשיטת פסיקתו. ולחזק את שיטת החיד"א והבא"ח וכה"ח.
"אברך" זה לא כבוד. והיבי"א ממשיך "אברך שיצא במחברותיו לחזק מנהגים שונים מדלת העם". כל זה דרך כבוד? "מחברותיו"
מרן היבי"א לא הרבה לעקור מנהגי ישראל אלא להעמיד ההלכה בראש כנגד המנהג.
לא ולא!אותה גברת בשינוי אדרת.
כן וכן!לא ולא!
יש לעקור בסתם מנהגי ישראל הברורים והאיתנים.
ויש להחזיר את עטרת ההלכה ליושנה אחר הדרישה והחקירה ומפי ספרים וסופרים.
ובד"ז נחלקים כמה מחכמי הדור מתי אזלי' בתר מנהג, ואיזה מנהג וכו', ואין כאן מקומו.
כיון שדרך לימודו ופסיקתו הם שונים מהיבי"א, ולדעתו מה שהיבי"א הרבה לעקור מנהגי ישראל, זו שיטה לא טובה, לכן זכותו וחובתו לכתוב ולפרסם בכדי לאפוקי מדבריו. וכדי שמי שרוצה לשמוע ולבדוק, הוא נותן לו חומר. ובפרט שהיבי"א יש לו השפעה כיום על הרבה מהספרדים, לכן יש לו ענין לאפוקי משיטת לימודו ומשיטת פסיקתו. ולחזק את שיטת החיד"א והבא"ח וכה"ח.
"אברך" זה לא כבוד. והיבי"א ממשיך "אברך שיצא במחברותיו לחזק מנהגים שונים מדלת העם". כל זה דרך כבוד? "מחברותיו"?
וגם לפני עשרות שנים [אולי עשרים וחמש שנה] מרן היח"ס היה אחד מגדולי הדור, צא וראה מה כתב עליו הרב יהודה צדקה בהסכמתו "מהיושבים ראשונה בממשלת התורה".
איך אתה מודד שהוא הפוסק הכי גדול בציבור הספרדי?תמוה מאוד ככה לא להביא את הפוסק הכי גדול שהיה בציבור הספרדי...