גם אם דבריך נכונים (מה שלא נכון ואין לי צורך כרגע להאריך בכך)אסביר לך,
כוונתו היא לא אליך אישית (אא"כ הוא יודע עליך דברים נסתרים, ולא נראה לי).
כוונתו היא, עצם היותך מקדש את הרב יצחק (וחכם עובדיה) ומגן עליהם בחרוף נפש, הרי זה כאילו אתה מקדש את העממיות שהם הטביעו (חכם עובדיה דיבר אל העממיים ולא ידע להבדיל בין לבין, כי הוא לא ראה זאת. אך הרי"צ כבר עשה זה ביודעין, כי הוא גדוןל עם האשכנזים והוא ראה את ההבדל בין לבין, והוא ידע מה זה בני תורה וכו' ואעפ"כ. - והיום גם הוא קצת משנה את הנסוח, רק שזה קצת מאוחר מדאי - וכל זה כדי שלא להפוך את אבא לרב של בעלי בתים ואז יהיה להם רב אחר אח"כ).
אתה יכול להסכים ויכול שלא, אך עכ"פ התבונן נא בדברי במתינות ולא בכעס או ברוגז רגשי, כי בזה תלוי כל הויכוח עם חכם עובדיה והרב יצחק.
זה לא קשור לנידון דידן.
מי שחושב שטלית על הראש זה "עממי" כנראה יש לו בעיה בראש.
(ופשוט שזה ככה ולכן רוב הישיבות הספרדיות הטובות שמות טלית על הראש ורק מיעוטם שגם בדברים אחרים מחקים את האשכנזים גם בזה מחקים)