להחזיר עטרה ליושנה - לקבל שבת בהדלקה

וכבר הגבתי לך על התירוצים המביכים הללו, כביכול לא קרא ולא הובא לידיעתו מה שהגיב הגר"ש טולדנו לאחר כמה גליונות.
אז בגלל השערות שלך ש"בטוח" זה הובא לידיעתו אתה מרשה לעצמך להמשיך לדבר כך...
תשלח לו ובא נראה מה יענה.
ושוב אתה בורח, יש לזה קשר ישיר לדיון שהגר"ד יוסף ראה והבין שאין טעם להמשיך ולצווח שהלכה כמותו נגד כולם ולבטל את כל הרבנים האחרים ואת כל מנהגיהם.
אני דיברתי מחמת המציאות.

אם מרן זצוק"ל היה מדבר בעדינות ולא היה "צווח" על זה המציאות הייתה כיום שכנראה רוב הציבור הספרדי היה לובש פאות.
 
אז בגלל השערות שלך ש"בטוח" זה הובא לידיעתו אתה מרשה לעצמך להמשיך לדבר כך...
תשלח לו ובא נראה מה יענה

אני מסתפק אם אתה באמת תמים עד כדי כך, ומפני זה אתה כותב תגובות מביכות שכאלה, או שאתה מיתמם.
 
אם מרן זצוק"ל היה מדבר בעדינות ולא היה "צווח" על זה המציאות הייתה כיום שכנראה רוב הציבור הספרדי היה לובש פאות

להיפך, כיום רוב הנשים הצעירות הספרדיות עם פאות, ומהן גם בנות משפחתו, כנ"ל. ואם לא היה צווח, יתכן שהמצב היה באמת משתנה.

אבל הוא הביא למצב שגדולי הפוסקים הספרדיים (הגר"ש משאש, הגרב"צ אבא שאול, ועוד) כתבו שפאה עדיפה על מטפחת.
 
מחילה מכולם:
הדיון אינו מדוע הרב יצחק לא מזכיר ממי העתיק [דבר הנכון לכשעצמו]

הדיון הוא גם אם היה תמיד מציין הדברים בשם אמרם - אבל הוא לא הכותב של הדברים אז רוב הסדרה המפוארת הזו בכלל לא הוא כתב וחלקים נכבדים מאד לא הוא חידש ולא אסף את המ"מ וציונים
כך שאין לו קופלימנט שחיבר עשרות וקרוב למאה ספרים אלא אולי עשר ספרים או 15 ואם נמחק את הטעויות שיש שם לעשרות ולמאות ...
 
מחילה מכולם:
הדיון אינו מדוע הרב יצחק לא מזכיר ממי העתיק [דבר הנכון לכשעצמו]

הדיון הוא גם אם היה תמיד מציין הדברים בשם אמרם - אבל הוא לא הכותב של הדברים אז רוב הסדרה המפוארת הזו בכלל לא הוא כתב וחלקים נכבדים מאד לא הוא חידש ולא אסף את המ"מ וציונים
כך שאין לו קופלימנט שחיבר עשרות וקרוב למאה ספרים אלא אולי עשר ספרים או 15 ואם נמחק את הטעויות שיש שם לעשרות ולמאות ...

וכן אם נמחק את הכפילויות שיש שם,
 
לא ראיתי, ואני בספק אם יש לו מה לחדש לי.
של הרב אלקנה ישראל שליט"א.

ראיתי בעבר קטע ממנו, מעניין לראות את הספר שלו.
להיפך, כיום רוב הנשים הצעירות הספרדיות עם פאות,
כבר כתבתי שכנראה שנינו חיים בשני עולמות שונים.
הדיון הוא גם אם היה תמיד מציין הדברים בשם אמרם - אבל הוא לא הכותב של הדברים אז רוב הסדרה המפוארת הזו בכלל לא הוא כתב וחלקים נכבדים מאד לא הוא חידש ולא אסף את המ"מ וציונים
כך שאין לו קופלימנט שחיבר עשרות וקרוב למאה ספרים אלא אולי עשר ספרים או 15 ואם נמחק את הטעויות שיש שם לעשרות ולמאות ...
עוד מעט תאמר זאת על המ"ב שרובו הוא העתקות מדברי האחרונים.
 
עוד מעט תאמר זאת על המ"ב שרובו הוא העתקות מדברי האחרונים.

נכתב לאורך ולרוחב מה ההבדל
אין בעיה להעתיק - אך כאן כוונת הר' @הרוצה בתשובה שבילקוט יוסף מעתיק הרבה מאביו, מבלי ליידע את הקורא שהתוכן והלשון אינה שלו.

המשנה ברורה בנוי על האחרונים, ואם מעתיק איזה לשון מהאירונים בד"כ הוא מציין "בשער הציון" וכד'.

פה העניין שונה - שמעתיק "תוכן" של מישהו אחר [בד"כ של אביו] ומייחס זאת אליו , ואז יש גם יח"צ , תראו כמה ספרים 40 כרכים בכמה שפות ובכמה מהדורות.

וזהו שלא .....
 
נכתב לאורך ולרוחב מה ההבדל
המשנה ברורה בנוי על האחרונים, ואם מעתיק איזה לשון מהאירונים בד"כ הוא מציין "בשער הציון" וכד'.
תשים לב על מה הגבתי.
הדיון הוא גם אם היה תמיד מציין הדברים בשם אמרם - אבל הוא לא הכותב של הדברים אז רוב הסדרה המפוארת הזו בכלל לא הוא כתב וחלקים נכבדים מאד לא הוא חידש ולא אסף את המ"מ וציונים

פה העניין שונה - שמעתיק "תוכן" של מישהו אחר [בד"כ של אביו] ומייחס זאת אליו , ואז יש גם יח"צ , תראו כמה ספרים 40 כרכים בכמה שפות ובכמה מהדורות.

וזהו שלא .....
נכון יש הרבה העתקות מאביו, אף אחד לא מנסה להסתיר זאת.

זה לא גורע מאומה מספריו שיש בהם הרבהההה הוספות על דברי אביו הן בהערות והן בהלכות חדשות. (בעיקר משנת תש"ע)
 
הוספות מספר בית מתתיהו?
וואו...
מה מצאתם מתוך כל הסדרה...
אם ביח"צ עסקינן קח טיפ בחינם, מוטב לא להגיב לאשכולות כאלה ולתת להם לשקוע, מאשר לנסות לסנגר ולהחמיר את המצב.
יש אשכולות כאלה שאני בוחר לא להגיב ויש שכן.

ולא קשור ליח"ץ כלל.
 
ראשי תחתית