נכון גם אני מזדהה איתך שחבל מאוד
אך יותר חבל הוא באחד שמזכיר במהדורות ישנות ואילו במהדורות החדשות הוא משמיט בכוונה תחילה.
כגון-
א. בילקו"י ח"ז מהדו' תשס"ד עמ' תשי"ג - כתב ו
כ"כ הרה"ג הנאמ"ן, והוסיף וכו'.
ואילו בילקו"י תשפ"ה עמ' קס- אולם יש לחלק וכו'
והוסיפו בזה וכו' [בעילום שם].
ב. בילקוט יוסף הנ"ל עמ' תשי"ד - כתב
והרה"ג הנאמ"ן העיר מדברי הרב בן איש חי.
ואילו בילקו"י תשפ"ה עמ' קסא- והעירו מדברי הבא"ח [בעילום שם].
ג. בילקוט יוסף הנ"ל עמ' ת - כתב ובשו"ת איש מצליח כתב וכו'
ועיין עוד בסוף הספר בהוספות ומילואים מבן הגאון המחבר, הרה"ג הנאמ"ן שליט"א שכתב.
ואילו ביקו"י תשפ"ה עמ' תשנא בסופו- ובשו"ת איש מצליח כתב וכו' וע"ע בסוף הספר בהוספות ומילואים שמכאן יש ללמוד [בעילום שם] וכו'.
ויש לי עוד עשרות דוגמאות על כגון דא
אז לפני שאתה כותב "חבל" ו "חבל" - טול קורה מבין עיניך