ד דברי מלך חבר קבוע הצטרף 25/4/25 הודעות 372 14/5/25 #1 ילקוט יוסף שבת א הערות סימן רצג - זמן צאת השבת אות ג: ומה לעז יש בדבר הנעשה לחוש לחומרא לסברת החולקים. וכל מנהג שיש לו יסוד דקשוט בהלכה ואנו עושים כן בדרך חומרא, אין לחוש בזה ללעז.
ילקוט יוסף שבת א הערות סימן רצג - זמן צאת השבת אות ג: ומה לעז יש בדבר הנעשה לחוש לחומרא לסברת החולקים. וכל מנהג שיש לו יסוד דקשוט בהלכה ואנו עושים כן בדרך חומרא, אין לחוש בזה ללעז.
מ מתוק מדבש חבר בכיר הצטרף 18/12/24 הודעות 1,118 14/5/25 #2 והאור לציון לא הסכים להוציא צציות בחוץ בכדי לא להוציא לעז על רבותינו והגרי"ש אלישיב לא הסכים לשמוע מהתכלת החדשה מטעם זה. ויל"ע אם היו משתכנעים שבמבה זה האדמה, אם היו חוששים לזה וצע"ג.
והאור לציון לא הסכים להוציא צציות בחוץ בכדי לא להוציא לעז על רבותינו והגרי"ש אלישיב לא הסכים לשמוע מהתכלת החדשה מטעם זה. ויל"ע אם היו משתכנעים שבמבה זה האדמה, אם היו חוששים לזה וצע"ג.
מ מתוק מדבש חבר בכיר הצטרף 18/12/24 הודעות 1,118 14/5/25 #3 דברי מלך אמר: ילקוט יוסף שבת א הערות סימן רצג - זמן צאת השבת אות ג: ומה לעז יש בדבר הנעשה לחוש לחומרא לסברת החולקים. וכל מנהג שיש לו יסוד דקשוט בהלכה ואנו עושים כן בדרך חומרא, אין לחוש בזה ללעז. לחץ כדי להרחיב... וצ"ע שאינו מסכים לשים אפר בראש חתנים הגם שזה שו"ע מפורש ממש!!! וסמך על מנהג קלוש בטענה של מוציא לעז. וצע"ג. ומצוה ליישב בתורת החילוק
דברי מלך אמר: ילקוט יוסף שבת א הערות סימן רצג - זמן צאת השבת אות ג: ומה לעז יש בדבר הנעשה לחוש לחומרא לסברת החולקים. וכל מנהג שיש לו יסוד דקשוט בהלכה ואנו עושים כן בדרך חומרא, אין לחוש בזה ללעז. לחץ כדי להרחיב... וצ"ע שאינו מסכים לשים אפר בראש חתנים הגם שזה שו"ע מפורש ממש!!! וסמך על מנהג קלוש בטענה של מוציא לעז. וצע"ג. ומצוה ליישב בתורת החילוק
ד דברי מלך חבר קבוע הצטרף 25/4/25 הודעות 372 15/5/25 #4 דברי מלך אמר: ילקוט יוסף שבת א הערות סימן רצג - זמן צאת השבת אות ג: ומה לעז יש בדבר הנעשה לחוש לחומרא לסברת החולקים. וכל מנהג שיש לו יסוד דקשוט בהלכה ואנו עושים כן בדרך חומרא, אין לחוש בזה ללעז. לחץ כדי להרחיב... ויש לדון האם מותר להורות את החומרא לרבים, לדוגמא זמן רבינו תם, או להחמיר כהרמ"א בפסח.
דברי מלך אמר: ילקוט יוסף שבת א הערות סימן רצג - זמן צאת השבת אות ג: ומה לעז יש בדבר הנעשה לחוש לחומרא לסברת החולקים. וכל מנהג שיש לו יסוד דקשוט בהלכה ואנו עושים כן בדרך חומרא, אין לחוש בזה ללעז. לחץ כדי להרחיב... ויש לדון האם מותר להורות את החומרא לרבים, לדוגמא זמן רבינו תם, או להחמיר כהרמ"א בפסח.