הרב @משיב כהלכה אתה רוצה להמשיך בסיפורים תמשיך...נפלא ביותר... המשמעות היא שיש כאן ממש דעת יחיד כפשוטו, הגר"מ פיינשטיין ותו לא (והוא עצמו רק כתב בלשון דיעבד גדול שאין להימנע מלישא אשה ההולכת כך). הגר"ע סמך עליו, והגר"מ מאזוז ואחרים סמכו על הגר"ע...
גם מדהים לראות כיצד סמך סמיכה מעליא על דעת יחיד בענין זה של גילוי הראש דאורייתא, שנשים רבות סמכו על היתר זה ומשתי אצבעות הגיעו לארבע וחמש, והסברות שכתב הגר"מ להתיר הן סברות קלושות ביותר. ומאידך גיסא בפאה מדרבנן שיש עשרות פוסקים המתירים בשופי וסברותיהם חזקות כברזל, דחה אותו בקש כלאחר יד.
והגר"י עבאדי שליט"א שהוא תלמידו, כתב ע"ז:
וכן בספר "אגרות משה" שהיה מגדולי הפוסקים בארץ ובגולה סמוך וקרוב לימינו, כתב תשובה בקצרה על פאה נכרית להיתר, ומי שרוצה לחלוק עליו הרשות בידו. אבל מה שראיתי באחד הספרים שדחה אותו בגילא דחיטתא וכתב עליו "אין דבריו מחוורין כלל", ולא ענה על דבריו כלל, לא כך היא המדה בין ת"ח בעלי שיעור קומה, ולאו קטיל קני באגמא היה גדול הדור הנ"ל".
דעת מרן זצוק"ל ברורה כשמש בצהריים.

"ואני מזהיר שלא יגלו יותר משתי אצבעות".מרן זצוק"ל כתב שזה בערך 2 אצבעות, אבל אלו המביאים את ההיתר שלו אומרים 2 אצבעות, וחבל שזה יכול לגרום מכשול.