עוררת על "מדומה" תקרא שם ותהנהבמיוחד בשבילי?
מה לי ולו
לאלא די לכם שמרן רבי יהודה צדקה שהיה מתחמק מלכתוב תשובות בהלכה טרח מיוחד לכתוב תשובה בספרו שלדעתו זה לא היתר ולא בטיח?????
קשה לומר שזה קשור לקורות חייו של הגר"י יוסף, הוא לא נפגש עימם כמעט בשום צומת, לא למד ולא לימד אותםמה לעשות שתורתו של הרב יצחק שזורה בקורות חייהם של הרבה מגדולי הדור..
תראה מה גדול כוחה של הסתעפות..
זו תופעה מדהימהוהם מעולם לא החזירו התקפה
יש כאן בני תורה נפלאים ולמדנים שבטוח שיש להם מה לחדש בהלכה, ש"ס וכו'.קשה לומר שזה קשור לקורות חייו של הגר"י יוסף, הוא לא נפגש עימם כמעט בשום צומת, לא למד ולא לימד אותם
כוונתך שרשימת מותקפיו והרבנים מגדולי הדור הוא נוהג לתוקפם [כמובן לש"ש] היא גדולה מאוד מאוד מאוד,
עם כל זה, כיון שרק הוא תוקף אותם, והם מעולם לא החזירו התקפה ולא הכירו בו,
אין זה קשור לקורות חיים של אף א' מגדולי הדור.
למען הדיוק ההיסטורי.
לא מדהים ולא נעליים.זו תופעה מדהימה
דווקא רוב מותקפיו / מושמציו / המה ספרדים שלדעתו אינם מבינים איך לפסוק,כספרדי אל לך לשכוח שהזלזול שהוא ספג היה בעיקר מחמת היותו מזרחי וכוח נגד להנהגה האשכנזית והמשתכנזת.
לתומנו חשבנו שאחרי מיליון איש בלוויה הגדולה בהיסטוריה, התחושות הללו יעלמו.זה האיש וזה סגנונו הוא ת"ח גדול וכדאי לעזוב את הנושא מעט... אל תשכח שבהרבה מהמקרים זו רגישות יתר שבאה כתוצאה מעשרות שנים של החרמה, התנגדות, זלזול ואי הכרה
מסתבר שאין לו סיבה 'להוכיח' שאשכנזים 'טעו' כיון ששומעי לקחו בין כך לא ילכו אחריהם.דווקא רוב מוקתפיו/ מושמציו/ המה ספרדים שלדעתו אינם מבינים איך לפסוק,
הגרב"צ, הגר"מ לוי, הרבנים סופר הלל משה לוי מאזוז, אחיו הגאונים וכו' וכו'
אינו מעיז כמדומה לתקוף פסק של הגרי"ש בלוין וגם לא של הגרמ"מ קארפ.
אדרבה יחזר אחריהם שיבואו ללוין וכל שיותר אשכנזי עדיף טפי,
מישהו שאל אותי אם הוא כתב את זה, או שזה מאמר שמישהו שלח לרב יצחק יוסף.מאמר לספר זכרון
הצג קובץ מצורף 1665