אדרבה...אם כן בכל דבר אפשר למצוא איזה "ענין" שהובא במקובלים וכך לשנות המנהג.
יכול להיות ובכל דבר יש לדון לגופו.
אבל כאן דיברנו על "עניית אמן", בא נראה אם תמצא איזה "מקובל" שסובר כמוך...
אדרבה...אם כן בכל דבר אפשר למצוא איזה "ענין" שהובא במקובלים וכך לשנות המנהג.
דוגמא אחת שמצאתי...
וישנם עוד כמה וכמה מקומות לדעתי אם אני ימשיך לחפש.
(השאלה אם זה יניח אותך מ"ההנחה" המוטעית שהוא בא להסתיר את דעת מרן השו"ע ח"ו)
![]()
אבל כאן דיברנו על "עניית אמן", בא נראה אם תמצא איזה "מקובל" שסובר כמוך
תראה את שאר המקומות שהבאתי.אין קשר לנד"ד, תמצא לי בבקשה מחלוקת שו"ע ורמ"א שהוא פוסק כשו"ע והביא את שניהם כ"יש אומרים".
גדולי ישראל מספיקים לי.קודם תמצא איזה מקובל שאומר לענות אמן, אח"כ נדון בביטול המנהג.
יכול להיות ובכל דבר יש לדון לגופו.
גדולי ישראל מספיקים לי.
אכן הם הוקעו אל עמוד הקלון.מה ההשקפה של חיים אמסלם, או הצדיק יגאל גואטה מש"ס? גם אלי ישי השתייך לש"ס ובכל ביתי נאמן הוא, פתאום זה "שינוי השקפה"?
אכן הם הוקעו אל עמוד הקלון.
מנוחת אהבה ח"דכל מי שרוצה באמת לדעת את ההבדל בין הג"ר יצחק שליט"א ולהבהל"ח הגר"מ לוי זצ"ל:
יעיין בברכת ה' ח"ד בהתכתבות של שניהם בעניין הוספת יין אדום לתוך הלבן בקידוש - ויראה פלאי פלאות.
לכל אדם יש חזקת כשרות. אא"כ עשה מעשים שגרמו לו לאבד אותה, עד אז הוא בחזקת כשרות.וכשהיו בש"ס הם היו בסדר?
כמדומה ספר לב נאמןמהיכן הצילום
כמדו' שכבר נכתב לעיל-כמדומה ספר לב נאמן
נדמה שזה מתוך ספר לב נאמן - יומן הגר"מ מאזוז זצוק"ל.
אכן, כי אחרי פטירת הרב עובדיה כתב ואמר כמה וכמה דברים, שהרב יצחק ועוד כמה רבנים אחזו שהם בעייתיים. ואכ"מ.