ומושג זה אינו שמור רק לצד אחדבת"ח יש מושג דאורייתא רתיחא ליה
ובפרט שהוא זה שמקשה על רבים ורבים, אז על אחת כמה וכמה שחובתך להיות "רתיחא ליה" וליישב את כל חכמי ישראל מקושיות של אחד עליהםובפרט שהיו רבים שהקשו ותמהו על מרן זצ"ל
וזכות כל אחד ליישב את דברי רבו, גם באופן של "רתיחא ליה" שאינה שמורה רק לצד אחדוזכותו של בנו ליישב דבריו
וגם אתה לא תגיד לי ולחברי שפה בפורום איך ליישב ואיך להגיד ולמהוודאי שלא אתה תאמר לו מה ואיך ולמה.