אף אחד לא אמר שהמכתב עליו.כל דברי מרן הגר"מ מאזוז שליט"א מבוססים על הקדמונים.
ולהלן דוגמא קטנה על גירסת "מהר והבא עלינו ברכה ושלום", שבכל הראשונים ליתא כפילות "מהר... מהרה",
ויש כמה וכמה פוסקים שהעירו בכפל לשון, כמצו"ב.
מה דעתך על מה שכתבו בקונטרס זה על הלל גמור?מצ"ב קונטרס בנדון.
שלא מגיהים ע"פ הדקדוק נגד המסורת וכו'.
ותימה, מה ראו על ככה לשנות כל הנוסחאות מגדולי עולם ולחדש דבר של חכם אחד נגד כולם ולהפדיסם בסידורים
הנוסח מרגיש לא מקורי,
ואין לגירסה זו כל מקור בשום מקום בעולם מלבד טוהר ליבו הבוער כאש של מרן הגר"ח פלאגי' שהמציא זאת,
חוצפה להשתמש בד' החיד"א מתי שרוציםשו"ת טוב עין סימן ז
מילתא כדנא מעשים ב
וכן להיפך.חוצפה להשתמש בד' החיד"א מתי שרוצים
הלא החיד"א צועק בקול גדול שאסור לשנות ניקוד בתפילה כגון הגפן בקמץ וכו', והסידור הזה כולו נגדו,
אז משתשמים במרן החיד"א מתי שנוח?
איפה מרן החיד"א כתב דבר כזה??החיד"א צועק בקול גדול שאסור לשנות ניקוד בתפילה כגון הגפן בקמץ
מה זה קשור?אמרתיאת מילתי שהמכב הזה מגוחך
לא חתם עליו אף אחד שלא ממועצת גדולי התורה או אשכנזי
שאתה מוצי מכתב על גדול בישראל שהוא לא בגישה שלך אתה צריך שלפחות רב ספרדי אחד בקונצנזוס יחתום לך
והרבנים הגאונים הלל וטולדנו ממש לא במינסטרים של הציבור הספרדי
ח"ו,מה זה קשור?
הם לא גדולי תורה?
לא הבנתי.