מחכים ומצפים.לא הבנתי את שאלתך
מה שכתבתי שם זה סיפור על מאחורי הקלעים של הפגישה אך על הפגישה עצמה אספר בהזדמנות כשאתפנה
שואלים שמא כבר הגיע הזמן...
בבחינת שואלים ודורשים...
מחכים ומצפים.לא הבנתי את שאלתך
מה שכתבתי שם זה סיפור על מאחורי הקלעים של הפגישה אך על הפגישה עצמה אספר בהזדמנות כשאתפנה
חבל שכבודו לא מעיין [ובמקום זה מדמיין]ב' הערות:
א. עיקר הסיבה שהגר"י יוסף דיבר עליו בחריפות הוא מחמת שחלק מדעתו על הרדב"ז וכ' שנעלם ממנו גמ' זו, משא"כ השד"ח שלא חלק על הרדב"ז כיעו"ש
ב. השד"ח שם כותב "והנה אנכי לא אטפל להשיב ולהורות כדת מה לעשות בשאלה הלזו רק לפי שרואה אנכי שיש לפלפל בדברי הרב יצ"ו אמרתי לרשום מה שיש לי להעיר .... והמעיין יכריע לענין דינא", ואחרי ראיה זו כותב "ועדיין צריך להתיישב בזה"

אישית את דרך הלימוד, מי שלא למד את האחרונים הישיבתיים... ע"ש [כמובן הכל בשם האבא]ואילו בשיעור הנ"ל תקף
אמת לאמיתה, וכתבתי זאת שם בהדגשה [עיין לעיל שהבאתי קובץ מתוך השיוער השבועי]אישית את דרך הלימוד, מי שלא למד את האחרונים הישיבתיים... ע"ש
אם הייתה ממשיך לקטע הבא היית רואה שאלו דברי הרב אהל משה, והשד"ח חולק עליוחבל שכבודו לא מעיין [ובמקום זה מדמיין]
השדי חמד כל הנושא שלו שם זה הרדב"ז, ועם זה הוא מתחיל בנושא, וע"ז הביא את הראיה מהסוגייא בסוכה להוכיח דלא כהרדב"ז.
הצג קובץ מצורף 3887
והנה אנכי לא אטפל להשיב ולהורות כדת מה לעשות בשאלה הלזו רק לפי שרואה אנכי שיש לפלפל בדברי הרב יצ"ו אמרתי לרשום מה שיש לי להעיר אזן שומעת בענין זה על כל מה שכתב הרב יצ"ו ואכתוב בסיעתא דשמיא על סדר דבריו וראיותיו והמעיין יכריע לענין דינא ואומר כי מאי דפשיטא ליה דאף היכא שזו מדאורייתא וזו מדברי קבלה סובר הרדב"ז שאין מעבירין על המצות במחילת כבוד תורתו אין נראה לי כן בדעת הרדב"ז שהרי כתב באותה תשובה בזה הלשון אבל מה שראוי לסמוך עליו הוא דאנן קיימא לן דאין מעבירין על המצות ואין חולק בזה כלל הילכך המצוה ראשונה שתבא לידו שאי אפשר לעשותה והוא חבוש בבית האסורין קודמת ואין משגיחין אם המצוה שפגעה בו תחילה היא קלה או חמורה שאין אתה יודע מתן שכרן של מצות וזה פשוט מאד עכ"ל הרי דקאמר טעמא דאין מעבירין על המצות משום שאין אתה יודע שכרן של מצות וזה ודאי אין שייך לומר כן אלא בשתי מצות שוות ששתיהן הן מצות של תורה שאף שזו נראית קלה בעינינו וזו נראית חמורה מכל מקום כיון שלא נתפרש שכרן אנו אומרים אולי הקלה בעינינו חמורה היא אבל כשהאחת של תורה והאחרת מדברי קבלה אטו מי אית לן לספוקי בהו איזו קלה ואיזו חמורה הא ודאי של תורה חמורה ואם כן בדין הוא לדחות הקלה מפני החמורה ותצא דינ"א (לפי דרך הרב יצ"ו) לדחות מצוה דמדברי קבלה שהיא צום גדלי' מפני מצוה של תורה שהיא עינוי יום הכיפורים ותרווייהו רבנן קדישי הרדב"ז והחכם צבי שוים בדין זה ובטלה מחלוקת שהמציא ביניהם הרב הנ"ל יצ"ו:
כל זה דקדוקי עניות להסיט את הדיוןאם הייתה ממשיך לקטע הבא היית רואה שאלו דברי הרב אהל משה, והשד"ח חולק עליו
זה מאד מעניין, כי עיקר טענת הגר"י יוסף הוא שא"א לחלוק על הרדב"ז כשיש מקום לחלקכל זה דקדוקי עניות להסיט את הדיון
הנושא העיקרי הוא- האם יש ראיה מהסוגיא דסוכה לנדו"ד, והאם אפשר לדמות מילתא למילתא ביניהם
או שזה בלי שכל הדימוי ובלי ללמוד את תורת החילוק ובלי ללמוד קצות ונתיבות
זה הנושא המרכזי, כל השאר זה זה לא מעניין
לא, אלא אם יש ראיה מוכרחת שמספיק חזק כדי לדחות את דעת הרדב"זאולי זה יעזור לך
הצג קובץ מצורף 3888
"צריך לבדוק אם הראיה נכונה" "צריך להתייעץ עם החכמים" "החילוק פשוט"
ואז הוסיף אח"כ- כפי שהבאתי לעיל [תורת החילוק קצות נתיבות וכו']
עיקר הנטשא- אם יש בכלל ראיה והאם הדימוי נכון
אולי שישלחו גם לשם את הגר"ש זעפראני כהרב המקדים למען השלום..לקיים מה שנאמר תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם...
וכהכרזת הגר"ד בהכתרתו שיעשה שלום בין כל המגזרים...
שלום עושים עם מי שאין שלום, אבל מי שנמצאים בידידות מזה שנים אין צורך לעשות מעמדות של שלום מדומה ויחצני שכל כולו אומר "הנה עוד גדול בתורה יושב לצידי ואומר שאני רב גדול". וד"ב.אולי שישלחו גם לשם את הגר"ש זעפראני כהרב המקדים למען השלום..
זה יהווה גם משקל על מה שהיה הרב המקדים אצל אחיו.
עוד 100 שנה שישכחו איך היה נראה הרב זצוק"ל, זה מתאים-אולי.. עכשיו ודאי שלא.סיפור חייו של מרן ראש הישיבה ר' מאיר מאזוז זצ"ל
למה לבקר? אני נהניתי מהטכנולוגיה המטורפת, תראה שבוע אחרי שאדם נפטר מה אפשר להוציא עליו בדורינועוד 100 שנה שישכחו איך היה נראה הרב זצוק"ל, זה מתאים-אולי.. עכשיו ודאי שלא.
תרשה לי לחלוק עליך, זה מיועד בעיקר לילדים ולא כל הילדים מכירים ושמעו על הרב זצ"ל (ועל עוד רבנים, זה חלק מסדרה גדולה) ופה בכמה דק' מספרים על הרב מיהו ומי היה אביו הגדול הי"ד וזה מאוד יפה בעיניי...עוד 100 שנה שישכחו איך היה נראה הרב זצוק"ל, זה מתאים-אולי.. עכשיו ודאי שלא.
מדוע אי אפשר לעשות מצגת עם תמונתו האמיתית של הרב , כמו שהיו עושים עד שצצה לה הבינה [הטפשית- לדעתי]תרשה לי לחלוק עליך, זה מיועד בעיקר לילדים ולא כל הילדים מכירים ושמעו על הרב זצ"ל (ועל עוד רבנים, זה חלק מסדרה גדולה) ופה בכמה דק' מספרים על הרב מיהו ומי היה אביו הגדול הי"ד וזה מאוד יפה בעיניי...
זה גם סגנון שבמחילה חדר למחוזותינו ממקומות זריםמהטכנולוגיה המטורפת
זה גם סגנון שבמחילה חדר למחוזותינו ממקומות זרים
כפי הידוע לי כבר מזמן לא יוצא.התורני של יום ליום
לא הכל אבל היה שלושה מאמרים-כתבות סביבו (היה גם במוסף אם הדרך סיפורים עליו)האם עיתון הדרך הקדיש את 'תור הזהב' האחרון למרן זצ"ל?
אודה מאוד למי שיעלה.
כנ"ל לגבי התורני של יום ליום, המבשר וכדומה
מי יכול להעלות ולזכות אותנו? אנאלא הכל אבל היה שלושה מאמרים-כתבות סביבו (היה גם במוסף אם הדרך סיפורים עליו)
איך ידעת? אני באמת לא מחזיק את זה..גם המיקרוגל חדר למטבח שלך ממחוזות זרים. אל תשתמש בו.