וכן הרב יצחק יוסף מושפע מהאשכנזים שגדל עמהם בחברון ובהנגב, וכן הלאהידוע שהרב עמאר נוהג דברים כחב"ד שהושפע מהם במרוקו.
גם הרב סלים הושפע מהאשכנזים שהיו בשכונת הבוכרים, סיפר כמה שפעמים שהיה רואה את הגאון מבריסק.
והרב זעפראני הושפע מהרב עדס שהושפע מאשתו האשכנזיה.
אף אחד לא דיבר על הרב מיארה (מי זה?),איפה כתבו פה על גאון מזרחי שהוא אשכנזי???
הרב מיארה הוא אשכנזי??? מיארה זה מרוקאי!!!
כך אתה כתבת למעלה שהגאון צדקה חוצין בא מאשכנזעכשיו מובן היטב דברי הרב @עת שערי רצון
[מושך את כל הודעותי לעיל]
אני שואל אותך איפה מצאת שכותבים על חכם מזרחי שהוא גאון אשכנזי??? אין כזה דבר!!!אף אחד לא דיבר על הרב מיארה (מי זה?),
דובר על הרב יצחק יוסף, איך שמתבטא שם על רבנים הגדולים ממנו.
אני עניתי ע"מ שהוכיחו שהיה חכם וגאון ולא סתם איש, ואע"פ שכתוב חכם אשכנזי אחד, שלכאו' משמע מאן דהו,אני שואל אותך איפה מצאת שכותבים על חכם מזרחי שהוא גאון אשכנזי??? אין כזה דבר!!!
ואם הרב פעלים כתב עד שבא האשכנזי זה מוכיח שהיה גאון אשכנזי בבגדד, כמו שכתוב במחקר שבראיון בעיתון קולמוס.
כוונת הרב יצחק שם לרב אופיר מלכה לא לאותו מיארהאף אחד לא דיבר על הרב מיארה (מי זה?),
דובר על הרב יצחק יוסף, איך שמתבטא שם על רבנים הגדולים ממנו.
אז אתה מסכים שהיה גאון אשכנזי בבגדד ובגלל שהוא אשכנזי אז כתבו עליו קצת בזלזול כמו מאן דהו וכמו שכתוב במחקר.אני עניתי ע"מ שהוכיחו שהיה חכם וגאון ולא סתם איש, ואע"פ שכתוב חכם אשכנזי אחד, שלכאו' משמע מאן דהו,
כבר מצינו שכתבו על גדולים בצורה מזלזלת.
אולי באמת לא הוא כתבה וכפי שהוכיחו בפורום שכן שלא מסתברא שהוא חיבר את ספרי ילקוט יוסף.כוונתו שם לרב אופיר מלכה לא לאותו מיארה
וכל ההסכמה הנ''ל מלאה בדברי שקר לה''ר וכו' ואין מן הראוי להעלותה מפאת כבוד הרב יצחק
הרב אופיר הוא מושפע מהרב עדס הידועכוונתו שם לרב אופיר מלכה לא לאותו מיארה
וכל ההסכמה הנ''ל מלאה בדברי שקר לה''ר וכו' ואין מן הראוי להעלותה מפאת כבוד הרב יצחק
איני יודע מה אתה סח,כן!!!
שיכתבו לא קיבלנו הוראות מרן וזהו!!!
אי אפשר לכתוב קיבלנו הוראות מרן בין להקל בין להחמיר ואפילו נגד אלף פוסקים, ולחלוק על מרן יותר ממאה מקומות, ולכן מוכרח שבגדד היתה תחת השפעה של הגאון האשכנזי הגאון צדקה חוצין וכנראה גם שאר ארצות המזרח וגם תחת השפעת רבינו זלמן ושלוחי חב״ד
מישהו אמר לי שידוע שהגאון האשכנזי הזה היה רשכבה"ג... וצדיק נסתר.איני יודע מה אתה סח,
אבל אותם פוסקים שלמדונו שקבלנו הו' מרן למדונו היכן לא קבלנו.
ואם אינך מקבל את הסיפא אז אל תקבל את הרישא.
אבל מגוחך להמציא שאותם פוסקים שלמדונו שקבלנו הו' מרן, הם הם שהלכו אחרי איזה גאון אשכנזי עלום לא נודע שהסתובב בכל המדינות בכל התקופות (ולימד את כולם לא לעשות כמו מרן), והם עצמם שכחו קבלתם וחלקו על מרן.
טיפת רצינות, פליז.
לא חושב שהרב צדקה חוצין היה נסתרוצדיק נסתר
אולי זה נסתר שהוא היה אשכנזילא חושב שהרב צדקה חוצין היה נסתר
הוא אשר אמרתיאולי זה נסתר שהוא היה אשכנזי
תאר לך בלי הרב @עת שערי רצון הייתי מתווכח ופותח לך ספרים עד אור הבוקר[אולי הרב חוצין האשכנזי היה נסתר]
לא הצלחת לשכנע אותי!!!הוא אשר אמרתי
תאר לך בלי הרב @עת שערי רצון הייתי מתווכח ופותח לך ספרים עד אור הבוקר
[עתה נסתפק עד חצות]
תאמר ותגיד ג"כ לרב @אלישמע שיעצור ויחפש קליינט אחר [יותר רציני]
לא הצלחת לשכנע אותי!!!
ואני לא מבין מאיפה יש לך את האומץ לחלוק בבטחון על המחקר והראיות של הרב יצחק???
מחקר? ראיות ? - או אולי השערות?לא הצלחת לשכנע אותי!!!
ואני לא מבין מאיפה יש לך את האומץ לחלוק בבטחון על המחקר והראיות של הרב יצחק???
בראיון שצירפתי, ובתשובת רב פעלים.מחקר? ראיות ? - או אולי השערות?
ועכ"פ אם אתה מפחד להתמודד, אבין לנפשך ואניח לך.