שיטת מרן הבן איש חי בקבלת פסקי מרן השו"ע.

ידוע שהרב עמאר נוהג דברים כחב"ד שהושפע מהם במרוקו.
גם הרב סלים הושפע מהאשכנזים שהיו בשכונת הבוכרים, סיפר כמה שפעמים שהיה רואה את הגאון מבריסק.
והרב זעפראני הושפע מהרב עדס שהושפע מאשתו האשכנזיה.
 
ידוע שהרב עמאר נוהג דברים כחב"ד שהושפע מהם במרוקו.
גם הרב סלים הושפע מהאשכנזים שהיו בשכונת הבוכרים, סיפר כמה שפעמים שהיה רואה את הגאון מבריסק.
והרב זעפראני הושפע מהרב עדס שהושפע מאשתו האשכנזיה.
וכן הרב יצחק יוסף מושפע מהאשכנזים שגדל עמהם בחברון ובהנגב, וכן הלאה
 
איפה כתבו פה על גאון מזרחי שהוא אשכנזי???
הרב מיארה הוא אשכנזי??? מיארה זה מרוקאי!!!
אף אחד לא דיבר על הרב מיארה (מי זה?),
דובר על הרב יצחק יוסף, איך שמתבטא שם על רבנים הגדולים ממנו.
 
אף אחד לא דיבר על הרב מיארה (מי זה?),
דובר על הרב יצחק יוסף, איך שמתבטא שם על רבנים הגדולים ממנו.
אני שואל אותך איפה מצאת שכותבים על חכם מזרחי שהוא גאון אשכנזי??? אין כזה דבר!!!
ואם הרב פעלים כתב עד שבא האשכנזי זה מוכיח שהיה גאון אשכנזי בבגדד, כמו שכתוב במחקר שבראיון בעיתון קולמוס.
 
אני שואל אותך איפה מצאת שכותבים על חכם מזרחי שהוא גאון אשכנזי??? אין כזה דבר!!!
ואם הרב פעלים כתב עד שבא האשכנזי זה מוכיח שהיה גאון אשכנזי בבגדד, כמו שכתוב במחקר שבראיון בעיתון קולמוס.
אני עניתי ע"מ שהוכיחו שהיה חכם וגאון ולא סתם איש, ואע"פ שכתוב חכם אשכנזי אחד, שלכאו' משמע מאן דהו,
כבר מצינו שכתבו על גדולים בצורה מזלזלת.
 
אף אחד לא דיבר על הרב מיארה (מי זה?),
דובר על הרב יצחק יוסף, איך שמתבטא שם על רבנים הגדולים ממנו.
כוונת הרב יצחק שם לרב אופיר מלכה לא לאותו מיארה
וכל ההסכמה הנ''ל מלאה בדברי שקר לה''ר וביזוי ת''ח וכו' ואין מן הראוי להעלותה מפאת כבוד הרב יצחק ותלמידיו
 
אני עניתי ע"מ שהוכיחו שהיה חכם וגאון ולא סתם איש, ואע"פ שכתוב חכם אשכנזי אחד, שלכאו' משמע מאן דהו,
כבר מצינו שכתבו על גדולים בצורה מזלזלת.
אז אתה מסכים שהיה גאון אשכנזי בבגדד ובגלל שהוא אשכנזי אז כתבו עליו קצת בזלזול כמו מאן דהו וכמו שכתוב במחקר.
ישר כוח
 
כוונתו שם לרב אופיר מלכה לא לאותו מיארה
וכל ההסכמה הנ''ל מלאה בדברי שקר לה''ר וכו' ואין מן הראוי להעלותה מפאת כבוד הרב יצחק
אולי באמת לא הוא כתבה וכפי שהוכיחו בפורום שכן שלא מסתברא שהוא חיבר את ספרי ילקוט יוסף.
 
כוונתו שם לרב אופיר מלכה לא לאותו מיארה
וכל ההסכמה הנ''ל מלאה בדברי שקר לה''ר וכו' ואין מן הראוי להעלותה מפאת כבוד הרב יצחק
הרב אופיר הוא מושפע מהרב עדס הידוע
 
כן!!!
שיכתבו לא קיבלנו הוראות מרן וזהו!!!
אי אפשר לכתוב קיבלנו הוראות מרן בין להקל בין להחמיר ואפילו נגד אלף פוסקים, ולחלוק על מרן יותר ממאה מקומות, ולכן מוכרח שבגדד היתה תחת השפעה של הגאון האשכנזי הגאון צדקה חוצין וכנראה גם שאר ארצות המזרח וגם תחת השפעת רבינו זלמן ושלוחי חב״ד
איני יודע מה אתה סח,
אבל אותם פוסקים שלמדונו שקבלנו הו' מרן למדונו היכן לא קבלנו.
ואם אינך מקבל את הסיפא אז אל תקבל את הרישא.
אבל מגוחך להמציא שאותם פוסקים שלמדונו שקבלנו הו' מרן, הם הם שהלכו אחרי איזה גאון אשכנזי עלום לא נודע שהסתובב בכל המדינות בכל התקופות (ולימד את כולם לא לעשות כמו מרן), והם עצמם שכחו קבלתם וחלקו על מרן.
טיפת רצינות, פליז.
 
איני יודע מה אתה סח,
אבל אותם פוסקים שלמדונו שקבלנו הו' מרן למדונו היכן לא קבלנו.
ואם אינך מקבל את הסיפא אז אל תקבל את הרישא.
אבל מגוחך להמציא שאותם פוסקים שלמדונו שקבלנו הו' מרן, הם הם שהלכו אחרי איזה גאון אשכנזי עלום לא נודע שהסתובב בכל המדינות בכל התקופות (ולימד את כולם לא לעשות כמו מרן), והם עצמם שכחו קבלתם וחלקו על מרן.
טיפת רצינות, פליז.
מישהו אמר לי שידוע שהגאון האשכנזי הזה היה רשכבה"ג... וצדיק נסתר.
 
אולי זה נסתר שהוא היה אשכנזי
הוא אשר אמרתי
[אולי הרב חוצין האשכנזי היה נסתר]
תאר לך בלי הרב @עת שערי רצון הייתי מתווכח ופותח לך ספרים עד אור הבוקר
[עתה נסתפק עד חצות]

תאמר ותגיד ג"כ לרב @אלישמע שיעצור ויחפש קליינט אחר [יותר רציני]
 
הוא אשר אמרתי

תאר לך בלי הרב @עת שערי רצון הייתי מתווכח ופותח לך ספרים עד אור הבוקר
[עתה נסתפק עד חצות]

תאמר ותגיד ג"כ לרב @אלישמע שיעצור ויחפש קליינט אחר [יותר רציני]
לא הצלחת לשכנע אותי!!!
ואני לא מבין מאיפה יש לך את האומץ לחלוק בבטחון על המחקר והראיות של הרב יצחק???
 
לא הצלחת לשכנע אותי!!!
ואני לא מבין מאיפה יש לך את האומץ לחלוק בבטחון על המחקר והראיות של הרב יצחק???
לא הצלחת לשכנע אותי!!!
ואני לא מבין מאיפה יש לך את האומץ לחלוק בבטחון על המחקר והראיות של הרב יצחק???
מחקר? ראיות ? - או אולי השערות?
ועכ"פ אם אתה מפחד להתמודד, אבין לנפשך ואניח לך.
 
ראשי תחתית