זה מדהים. אתם כותבים קונטרסים של הבל ואז אומרים לגדו"י שיש בעד ויש נגד ואז גדו"י לא נכנסים לדבר שבין כה שנוי במחלוקת כי מ"ש מראדזין? {ע"ע הרב אלישיב זצ"ל} וכשבאים לבעלי הקונטרסים ההזוים הנ"ל תשובתם היא מה אתם רוצים מאיתנו כל גדו"י נגד...
אם אתה באמת חושב שכך זה מתנהל אתה פשוט הוזה.
נראה לך שגדולי ישראל זה עדר של ילדים קטנים שמאמינים לכל דבר?
אתה כמובן לא מאמין לקונטרסים הנ"ל כי אתה רודף אחרי מצוות מחמת יראת שמים יתירה שיש בך, אבל גדולי ישראל לא כל כך אכפת להם מעוד מצוה, אז כיון שהם רואים שזה שנוי במחלוקת, וגם לא גילו להם שיש תכלת חדשה (...), לכן הם מעדיפים לא ללבוש.
הסבירו לך כמה פעמים שחצי מהטענות שטענו על ראדזין קיימים גם היום, ואני לא אחזור על דבריי.
אבל תענה לי בכינות,
השתגעת???
ניקח כמשל את מרן שה"ת הגרח"ק זיע"א, שלא הניח אבן מהתורה שלא למד חקר בדק דקדק והעמיק, שקל הקודש, קידוש החודש, קרני חגבים, לא הניח כלום, ועל הכל כתב לאמיתה של תורה. והיתה לו סיעתא דשמיא מרובה שהקב"ה הביא לו חגב עד לביתו לראות את הסימנים, ורק בענין של התכלת הוא סמך על כמה קונטרסים שהביאו לו??? הוא לא בדק??? הוא תמים???
וכן מרן פוה"ד הגרנ"ק זצ"ל, שלא הניח נושא שהוא לא הקיף להלכה למעשה ממש, דיני זרעים, מעקה לגג, וכו' וכו' כל ספרי חוט שני. והוא פסק בחוט שני שמצוה מחדשים עם מסורת, וכי הוא הושפע מכמה קונטרסים???
וכן הוא בשאר רבותינו גדו"י, הגרי"ש אלישיב זצ"ל, הגש"ה וואזנר זצ"ל, הגר"מ אליהו זצ"ל, הגר"ע יוסף זצ"ל, הגרב"צ א"ש זצ"ל, הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, הגר"ש כהן זצ"ל, הגר"ש בעדני זצ"ל, הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל, ולהבחל"ח מרן הגר"ד לנדא שליט"א ואתו עמו שאר גדו"י שליט"א.
כל אלה מושפעים מקונטרסים? כל אלה לא מעיינים ולא בודקים?
איפה הכבוד שלך לגדולי ישראל?
הם נראים לך ילדים קטנים?