כאשר יש לך שאלה בהלכות נדה, עירובין, שבת וכדו', האם אתה מבקש מחבר שיכתוב לך תשובה ע"ז, או שמא אתה שואל ע"כ את הניק האנונימי בפורום,
או שאתה בודק מה גדולי הפוסקים אומרים בזה?
למה תכלת שונה שפתאום כל אחד יכול לומר את דעתו, ואם הוא אומר את דעת גדולי ישראל הוא נעשה כאחד שטומן ראש בחול, או לא חושב???
החשיבה הכי חכמה שיש היא - שאל אביך ויגדך, זקניך ויאמרו לך.
הכלל שאני תפסתי לעצמי - אין לי צל צילו של ספק אולי סברותיי יותר טובות וחכמות משל רוב מוחלט של גדולי הפוסקים שהיו יראי שמים יותר ממני ומעוד רבים, ולא הטילו תכלת בבגדיהם [ואל תזכיר לי שמות של רבנים כמו ר' עמרם אופמן וכדו', כיון שאתה מכיר אותם לראשונה מהסוגיא הזאת, ולעולם לא שמעת עליהם בהלכות בורר בשבת או בהלכות איסור והיתר!].
עוד ראיתי למחות כאן במה שכתבת "שיבושם לך" כביכול גדו"י כתבו איזה שיבוש, רח"ל הס מלהזכיר, חזור בך.